بررسی وضعیت پروژه های عمرانی

نشست مشترک استاندار گیلان با مجمع نمایندگان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست مجمع نمایندگان گفت: طرح‌هایی که بالای ۸۰درصد پیشرفت کار دارند در اولویت توزیع اعتبارات عمرانی قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست مجمع نمایندگان گفت: طرح‌هایی که بالای ۸۰درصد پیشرفت کار دارند در اولویت توزیع اعتبارات عمرانی قرار دارند.

دکتر نجفی در این نشست گفت: درسالجاری گیلان ۸۳۰ میلیارjpg1412د تومان اعتبار در بخش‌های عمرانی در قالب طرحهای ملی استانی ویژه و استانی دارد که تقریبا «معادل اعتبار سال ۹۲ می‌باشد.

وی افزود: از این اعتبارات ۳۰۴ میلیارد تومان استانی بوده و توزیع آن بین فصول و شهرستان‌ها توسط شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها صورت خواهد گرفت.

استاندار گیلان با بیان اینکه توزیع اعتبارات براساس تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است گفت: در این زمینه اولویت با طرح‌هایی است که بالای ۸۰ درصد پیشرفت کار دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: ۵۲۶ میلیارد تومان نیز برای طرحهای ملی و استانی ویژه نظیر راه آهن قزوین – رشت، پروژه‌های راهسازی، بیمارستان‌ها، سد‌ها، احیاء تالاب انزلی و آب و فاضلاب اختصاص یافته است.
دکتر نجفی افزود: امسال برای راه آهن ۲۳۸ میلیارد تومان از محل بودجه و باقیمانده اعتبار برای اتمام راه آهن از محل فاینانس خارجی تأمین خواهد شد.

در این نشست که هریک از نمایندگان در زمینهٔ اولویت طرح‌های عمرانی استان مطالبی را بیان کردند نمایندهٔ صومعه سرا و رئیس مجمع نمایندگان نیز با تأکید برتوزیع عادلانهٔ اعتبارات عمرانی براساس شاخص‌های زیربنایی هرشهرستان گفت: با تخصیص اعتبارات عمرانی و تعامل خوب نمایندگان مجلس و مسئولان استان امیدواریم گام‌های مؤثری در زمینهٔ تکمیل طرح‌های عقب مانده برداشته شود.

حمید رضا خصوصی افزود: با عزمی که در استان وجود دارد چشم انداز روشنی در پیش است و ما با همدلی اجرای پروژه‌های عمرانی را با قاطعیت پیگیری می‌کنیم.
jpg1413 jpg1414 jpg1415 jpg1416

Share