سقوط سه اصله درخت روی یک خانه روستایی در شاندرمن+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ماسال نیوز، ساعت ۲ بامداد دیروز پس از وزش باد نسبتا شدید، سه اصله درخت صنوبر در روستای شالکه شاندرمن بر روی یک خانه سقوط کردند. در این حادثه به هیچ یک از ساکنان منزل مسکونی خسارتی وارد نشد. خوشبختانه مالک این ساختمان، منزل مسکونی خود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ماسال نیوز، ساعت ۲ بامداد دیروز پس از وزش باد نسبتا شدید، سه اصله درخت صنوبر در روستای شالکه شاندرمن بر روی یک خانه سقوط کردند.

در این حادثه به هیچ یک از ساکنان منزل مسکونی خسارتی وارد نشد.

خوشبختانه مالک این ساختمان، منزل مسکونی خود را بیمه نموده بود.

نماینده بیمه البرز در شهرستان ماسال در رابطه با این حادثه گفت: تمام خسارات وارد شده به ساختمان از سوی بیمه البرز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد. کارشناس برآورد خسارات بیمه البرز در سریعترین زمان ممکن پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شده و میزان خسارات وارد شده را برآورد نمود.

وقوع سیل  موجب سست شدن خاک بستر درختان صنوبر حاشیه نهر زراعی در روستای شالکه شده بود که وقوع اولین باد موجب سقوط این درختان صنوبر شد.
MASALNEWS_IR shakeh shanderman (3) - Copy MASALNEWS.IR shakeh shanderman (4) MASALNEWS.IR shakeh shanderman (5) MASALNEWS_IR shakeh shanderman (2)

Share