اجرای عجیب و مضحک خواننده مشهور پاپ در تلویزیون+عکس و فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شبکه تلویزیونی «شما» چندی پیش اجرایی از علی اصحابی پخش کرد که در فضای مجازی حرف و حدیث فراوانی ایجاد کرد. این خواننده مشهور پاپ طبق روال اینگونه برنامه ها به لبخوانی اکتفا کرده بود اما موضوع جالب اینست که با وجود پخش غیر زنده این کلیپ و حالت « پلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شبکه تلویزیونی «شما» چندی پیش اجرایی از علی اصحابی پخش کرد که در فضای مجازی حرف و حدیث فراوانی ایجاد کرد.
این خواننده مشهور پاپ طبق روال اینگونه برنامه ها به لبخوانی اکتفا کرده بود اما موضوع جالب اینست که با وجود پخش غیر زنده این کلیپ و حالت « پلی بک play back» بودن آن، علی اصحابی بسیار با هیجان و با انرژی مضاعفی به لبخوانی این تک آهنگ پرداخته به گونه ای که جلوه جالبی که نداشته هیچ، بسیار هم سؤال برانگیز شده است.برای دانلود فیلم کلیک کنید.


اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - (11)اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - (10)اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - (14) اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - (12)

اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - (7)
اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - (4) اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - (5) اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - (6) اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - سایت خبری تحلیلی تابناک[(000720)11-02-03]

Share