با اشاره به محرومیت ورزش در لنگرود

۸۰درصد منابع ورزش صرف ظواهر و یک سری ورزش‌های خاص می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اظهار داشت آب و برق و گاز اداره ورزش و جوانان لنگرود قطع می شود آن وقت منابع فقط صرف اشرافی گری می شود و این باید از بین برود و برای جمهوری اسلامی بد است بنابر این وزیر ورزش و جوانان باید به اقدامش ادامه دهد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام آقای گودرزی درست است و باید ادامه پیدا کند و مجلس هم از این کار دفاع خواهد کرد.

لاهوتیعضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برقراری عدالت در توزیع منابع در ورزش گفت:اعتقاد من این است که ۸۰ درصد منابع ورزش صرف ظواهر و یک سری ورزش های خاص و هزینه آدم های خاص می شود.

لاهوتی گفت: نکته وزیر ورزش و جوانان بسیار مهم است اگر قدرت داشته باشد که این راه را ادامه دهد و این بن بست را بشکند، ما هم حمایت می کنیم و عدالت در این صورت رعایت خواهد شد.

نماینده مجلس نهم افزود: الان یک روستایی قدرت خرید یک توپ را ندارد اما در ورزش آدم های خاص پول های هنگفت به جیب می زنند و در هتل های خاص مستقر می شوند و در رفاه بیش از حد می باشند.

لاهوتی در پایان اظهار داشت آب و برق و گاز اداره ورزش و جوانان لنگرود قطع می شود آن وقت منابع فقط صرف اشرافی گری می شود و این باید از بین برود و برای جمهوری اسلامی بد است بنابر این وزیر ورزش و جوانان باید به اقدامش ادامه دهد./باشگاه خبرنگاران

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share