شهردار رودسر

پارک شادی رودسر دوباره احیا می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رودسر از احیای پارک شادی واقع در پارک ملت خیابان شهدا خبر داد و تصریح کرد: قرارداد اجاره پارک ملت با پرداخت مبلغی به بخش خصوصی لغو شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خداداد قنبرزاده  با تاکید بر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه این شهر اظهار کرد: تحقق «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند است.fganbar

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر با همدلی، همگرایی و نیت خدمت صادقانه به مردم می‌توانند نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.

قنبرزاده خواستار برطرف شدن مشکلات مردم شد و افزود: مسئولان باید در راستای رضایت خداوند به درخواست شهروندان پاسخ صحیح دهند.

این مسئول رودسر را بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: موانع اداری سرمایه‌گذاری در رودسر برای ورود سرمایه‌گذاران باید برطرف شود.

شهردار رودسر از احیای پارک شادی واقع در پارک ملت خیابان شهدا خبر داد و تصریح کرد: قرارداد اجاره پارک ملت با پرداخت مبلغی به بخش خصوصی لغو شده است.

وی مدت قرارداد اجاره پارک ملت را ۱۵ سال عنوان کرد و گفت: پارک مذکور متروکه بود و با لغو قرارداد دوباره تحویل شهرداری رودسر شد.

قنبرزاده با بیان اینکه پارک ملت رودسر برای فعالیت به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: پارک محلی برای ایجاد نشاط، شور و اشتیاق بین خانواده‌ها است.

شهردار رودسر خواستار حفظ محیط زیست با همکاری مردم شد و اظهار کرد: فرآیند انتقال و جمع‌آوری زباله در رودسر تسهیل می‌شود.

*اجرای طرح تفکیک زباله در رودسر

وی از آغاز اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در رودسر خبر داد و یادآور شد: آموزش شهروندان به منظور کاهش حجم زباله با همکاری بخش خصوصی آغاز شده است.

قنبرزاده با اشاره به اینکه برطرف شدن مشکل زباله تنها از طریق کارخانه کمپوست در رودسر امکانپذیر است، تصریح کرد: زمینه تحویل قطعی کارخانه مذکور به شهرداری با همکاری تمام دستگاه‌ها تحقق پیدا می‌کند.

شهردار رودسر ساماندهی کمپوست را از مطالبات جدی مردم منطقه خواند و بیان کرد: امیدواریم مشکلات فنی و زیست‌محیطی شیرآبه کارخانه کمپوست رودسر سریع‌تر برطرف شود.

وی بر راه‌اندازی قطعی کارخانه کمپوست رودسر تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی کارخانه مذکور نقش مهمی در جمع‌آوری زباله در رودسر دارد./فارس

Share