با حضور قائم‌مقام رئیس کل دادگستری گیلان

«وحیدی» دادستان دادسرای عمومی رودسر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «احسان وحیدی» به عنوان دادستان دادسرای عمومی انقلاب اسلامی رودسر معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قائم‌مقام رئیس کل دادگستری گیلان صبح امروز در مراسم معارفه دادستان دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان رودسر با تاکید بر اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در سال ۹۳ اظهار کرد: دادگستری گیلان نسبت به فرمایش رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه دارد.

مجید الهیان، به حجم بسیار پرونده‌ها در دادگستری گیلان اشاره کرد و افزود: کاهش پرونده‌ها در دادگستری نیازمند تامین قاضی مورد نیاز است.

*دستگاه قضا پناهگاه مردم است

834008_PhotoA

امام جمعه رودسر نیز در مراسم مذکور دستگاه قضا را طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری پناهگاه مردم دانست و گفت: امنیت حاکم در کشور به برکت وجود ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی تصریح کرد: اگر فردی بخواهد هرگونه تعدی و تعرضی نسبت به نوامیس مردم داشته باشد دستگاه قضا با آن برخورد می‌کند.

*ورود ماهانه ۹۰۰ پرونده به دادگستری رودسر

دادستان دادسرای عمومی انقلاب اسلامی رودسر نیز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: ماهانه بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ فقره پرونده وارد دادگستری شهرستان رودسر می‌شود.

احسان وحیدی بر کاهش پرونده‌ها و حضور مردم در دستگاه قضا تاکید کرد و افزود: ایجاد فضای امن برای سرمایه‌گذاری از برنامه‌های دادگستری در رودسر است.

وی خواستار مقابله با تعرض‌کنندگان به انفال عمومی شد و خاطرنشان کرد: با برداشت غیر قانونی شن و ماسه و چوب‌های جنگلی برخورد می‌شود.

فارس/

Share