دادستان رشت:

تمام اعضای شورای شهر رشت بجز دو نفر درگیر پرونده اختلاس هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پرونده اعضای شورای دوره سوم شهر رشت گفت: این پرونده بسیار مهم است.

شrashtاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا  در جمع خبرنگاران  درباره وضعیت پرونده اعضای شورای دوره سوم شهر رشت گفت: این پرونده بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا وی با بیان اینکه دادگاه زحمت زیادی برای برطرف شدن نواقص این پرونده متحمل شده است، یادآور شد: در زمینه تاریخ برداشت اختلاس ابهاماتی وجود داشت که با اطلاعات اخیر ممکن است در این زمینه تاثیرگذار باشد.

مصطفوی خاطرنشان کرد: تمام اعضای شورای شهر رشت به جز دو نفر درگیر پرونده اختلاس هستند.

IMG_4534وی به آزادی اختلاس‌کنندگان شورای شهر رشت اشاره کرد و متذکر شد: متهمان پرونده اختلاس شورای شهر رشت با قرار چند برابر مبلغی که اختلاس کرده‌اند، فعلاً آزاد هستند.

دادستان رشت به اختلاس شهردار سابق آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و افزود: این فرد ۳۰۰ میلیون تومان از پولی که اختلاس کرده بود برگشت داد که با این کار تبرئه نمی‌شود، اما حبس آن تعلیق و از خدمات دولتی منع شده است.

وی پرونده برخی مدیران کل گیلان را در دست بررسی دانست و تصریح کرد: در این زمینه نیز اظهارنظر قطعی وجود ندارد.

دادستان کل کشور همچنین در باره ی یکی از مهم ترین پروندهای  اقتصادی  از پرونده ۶۰۰ میلیارد ریالی اختلاس آموزش و پرورش  خبر داد  و در مورد رسیدگی قرار گرفت و به قطعیت رسید و همگی اکنون در زندان به سر میبرند.

 

Share