کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

صفر نعیمی رز:نزدیک ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس موافق فرایند مذاکره ایران با ۵+۱ بوده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان آستارا در خانه ملت گفت: نزدیک ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس موافق فرایند مذاکره ایران با ۵+۱ بوده و مخالفان این امر ، اندک هستند. ˈصفر نعیمی رزˈ شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان آستارا در خانه ملت گفت: نزدیک ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس موافق فرایند مذاکره ایران با ۵+۱ بوده و مخالفان این امر ، اندک هستند.

safar-naeimiˈصفر نعیمی رزˈ شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا افزود: روند مذاکرات هسته ای ایران با گروه کشورهای ۵+۱ تاکنون خوب بوده و دور دیگری از این مذاکرات، از اردیبهشت ماه آغاز می شود چون تا این مرحله طرفین بیشتر به طرح موضوع پرداخته اند.

وی بیان کرد: مسوولان دولتی سیاست خارجی و به خصوص نمایندگان مجلس منتظر نتیجه مذاکرات هستند و اگر به نتیجه دلخواه و مثبت برسد ، همه از آن راضی خواهند بود ولی اگر به نتیجه نرسد ، درس عبرتی برای ما خواهد بود.

نماینده شهرستان آستارا در خانه ملت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به کشورهای طرف مذاکرات هسته ای ایران و به خصوص آمریکا اظهار کرد: ما در این مذاکرات چه به نتیجه برسیم و چه نرسیم ، پیروزیم چون در هر دو حالت حقانیت ما اثبات خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه اخیر پارلمان اروپا در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران اضافه کرد: این بیانیه را برخی ها نادانسته قطعنامه خوانده و به صورت تصنعی بزرگش کردند.

وی ادامه داد: پارلمان اروپا مشروعیت خود را با ۴۳ درصد رای به دست آورده و با پایگاه ضعیف مردمی علیه کشور ما یاوه سرایی کرده در حالی که نظام اسلامی ما با آرای بالای ۷۰ درصد در انتخابات ۱۰ ماه قبل ، مردمی بودن خود را نشان داده است.

نعیمی همچنین گفت: مسوولان سیاست خارجی کشور باید قبل از هر موضوع مرتبط با ایران اقدام لازم را انجام دهند و علاج واقعه قبل از وقوع باید بشود تا در عرصه دیپلماسی قوی تر از گذشته ظاهر شویم.

وی در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان آستارا بیان کرد: مسوولان باید مردمی باشند و تنها در این صورت است که مسوولیت ها مقبول و مطلوب محسوب می شود.

وی اظهار کرد: عملکرد همه مسوولان کشوری ، استانی و شهرستانی زیر چشم نمایندگان ملت است و به هر کسی نمره ای می دهیم و اگر مسوولان هماهنگ با مردم و در راستای تکریم مردم اقدام کنند ، به یقین مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت.

نعیمی با تاکید بر این که نباید خدمات همدیگر را در نهادهای مختلف زیر سوال ببریم ، بیان کرد: همه مسوولان خدمات گذشتگان را بازگو کرده و خطاها را در خفا بیان کنند./ایرنا

Share