در سال جدید صورت گرفت

دیدار رییس و اعضاء شورای قضایی گیلان با نماینده ولی فقیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری گیلان و رییس شورای قضایی استان به همراه معاونین قضایی دادگستری و اعضای شورای قضایی با حضرت آیت ا… قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری گیلان و رییس شورای قضایی استان به همراه معاونین قضایی دادگستری و اعضای شورای قضایی با حضرت آیت ا… قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار نمودند.

dad-vali به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان ، احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری گیلان و رییس شورای قضایی استان به همراه معاونین قضایی دادگستری و اعضای شورای قضایی با حضرت آیت ا… قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار نمودند.
در این دیدار آیت ا… زین العابدین قربانی با تبریک سال جدید قضاوت را شغل انبیا و اولیاء دانست و افزود : قضات باید قاطع و براساس حق و عدالت عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان ، با ذکر خاطرات خود در ابتدای انقلاب و مشکلات و مسائل موجود در آن زمان وجود دستگاه قضایی و قضات را از مهمترین عوامل افزایش امنیت و امید به زندگی در جامعه دانست.
احمد سیاوش پور رییس شورای قضایی استان نیز در این دیداربا تبریک سال ۱۳۹۳ و اشاره به نام گزاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عظم ملی و مدیریت جهادی خواستارتلاش بیشترمدیران و مسئولین استان جهت دستیابی به اهداف مد نظرمقام معظم رهبری شد.
وی با بیان این مطلب که شورای قضایی استان نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با عظم ملی و مدیریت جهادی و وظایفی که قانون به دستگاه قضایی محول نموده است همگام با سایر دستگاه اجرایی استان در مسیر توسعه پایدار گام خواهد برداشت. رییس کل دادگستری استان گیلان یکی از دغدغه های مهم حضرت آیت ا.. آملی لاریجانی ریاست محترم قوه فضاییه را حفظ حقوق بیت المال و حفاظت ازعرصه های ملی دانست و افزود دستگاه قضایی استان همواره پیشگام در توسعه استان با در نظر گرفتن قانون و حفظ حقوق بیت المال است.
وی یکی از مهمترین برنامه های دادگستری استان گیلان در سال ۱۳۹۳ را برنامه ریزی مناسب و دقیق جهت کاهش زمان اوقات دادرسی بیان نمود و افزود در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۲ دادگستری استان توانسته با کاهش تعداد ۱۲۰۰۰ پرونده قضایی سرعت خدمات دهی به مردم را افزایش دهد. در ادامه احمد سیاوش پور گزارشی از کاهش جمعیت آمار زندانیان استان در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۲ ارائه کرد و اظهار امیدواری نمود با توجه به ظرفیتهای قانون مجازات اسلامی جدید و مجازات های جایگزین روند کاهشی جمعیت زندان های استان ادامه یابد.

Share