انصراف معاونین ، مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری گیلان از دریافت یارانه ی نقدی+سند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاونین مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری گیلان از دریافت یارانهٔ نقدی انصراف دادند. معاونین، مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری گیلان در آستانهٔ آغاز مرحلهٔ دوم هدفمندی یارانه‌ها در نامه‌ای به استاندار گیلان از دریافت یارانهٔ نقدی انصراف دادند. متن این نامه به شرح ذیل: برادر ارجمند جناب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاونین مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری گیلان از دریافت یارانهٔ نقدی انصراف دادند.

معاونین، مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری گیلان در آستانهٔ آغاز مرحلهٔ دوم هدفمندی یارانه‌ها در نامه‌ای به استاندار گیلان از دریافت یارانهٔ نقدی انصراف دادند.

متن این نامه به شرح ذیل:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر نجفی
استاندار محترم گیلان

سلام علیکم

احتراما، با عنایت به تاکید ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی و جنابعالی درخصوص انصراف سرپرستان خانوار غیر نیازمند از دریافت یارانه نقدی مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، با هدف سرعت بخشیدن به پیشرفت همه جانبه کشور و ارائه خدمات بهتر به اقشار نیازمند، بدینوسیله انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام می‌داریم.
گفتنی است: فرمانداران گیلان نیز عصر دیروز در حاشیهٔ نشست کمیتهٔ ارتباطات و اطلاع رسانی هدفمندی یارانه‌ها در نامه‌ای خطاب به استاندار گیلان از دریافت یارانهٔ نقدی انصراف دادند.jpg1055

Share