استاندارگيلان در ستاد هدفمندي يارانه ها

نیازمندان دریافت یارانه جا نمانند/افراد پردآمد انصراف دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندارگیلان در ستاد هدفمندی یارانه ها بابیان اینکه افراد نیازمند نباید در فرایند نامنویسی جا بمانند تاکید کرد :خواسته ما از کسانیکه دریافت یارانه نقدی در زندگیشان تاثیرچندانی ندارد بخاطر کمک به نیازمندان جامعه ورشد توسعه کشور از دریافت آن انصراف دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندارگیلان در ستاد هدفمندی یارانه ها بابیان اینکه افراد نیازمند نباید در فرایند نامنویسی جا بمانند تاکید کرد :خواسته ما از کسانیکه دریافت یارانه نقدی در زندگیشان تاثیرچندانی ندارد این است که بخاطر کمک به نیازمندان جامعه ورشد توسعه کشور از دریافت آن انصراف دهند.

ajafi07 دکتر نجفی در نشست ستاد هدفمندی یارانه ها با قدردانی از اطلاع رسانی مناسب صدا و سیما و حضور فعالانه ی دیگر رسانه ها در آماده سازی مردم در زمینه ی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها گفت : از دبیر خانه ی این ستاد می خواهم برای پاسخ به سوالات مردم فعالتر وارد شود و تعداد خطوط ارتباطی خود را برای پاسخگویی افزایش دهد .

وی با قدردانی از فرمانداران که پیشگام در انصراف از دریافت یارانه ی نقدی شدند گفت : معاونین استاندار ، مدیران ستادی استانداری جمعی از مدیران کل استان ، مدیران منطقه آزاد ، اعضای هیئت علمی دانشگاهها ، مدیران دانشگاههای گیلان و دانشگاه علوم پزشکی و اعضای شورای اداری استان نیز از دریافت یارانه ی نقدی انصراف دادند .

دکتر نجفی با تاکید بر اینکه افرادی که نیازمندند نباید جا بمانند گفت : انتظار ما از کسانی که مبلغ یارانه ها در زندگی آنان تاثیر چندانی ندارد این است که برای کمک به پیشرفت و توسعه بیشتر کشور انصراف دهند .

دکتر نجفی خاطر نشان کرد : همه در نام نویسی مرحله دوم آزادی کامل دارند اما هر فردی که انصراف دهد جای تشویق دارد .

وی افزود : این تشویق بخاطر این است که این افراد در ارتقاء شاخص زندگی از جمله بهداشت و درمان و تولید واشتغال تاثیر گذار خواهند بود

وی افزود : در این زمینه انصراف تجار ، بازرگانان و صنعتگران و نخبگان کشور در عملکرد قشرهای مختلف مردم تاثیر گذاراست .

استاندار گیلان با بیان اینکه بحث مشکلات سایت رفاهی  مربوط به کشور بود گفت : تمام تلاش ما این است که مردم متقاضی یارنه ها ونیازمندان جا نمانند

معاون برنامه ریزی استاندار گیلان در این نشست گفت:کسانیکه در ۲۰فرودرین ماه می بایست در سایت رفاهی ثبت نام می کردند اما به دلایلی موفق نشدند فردا ۲۱فروردین ماه می توانند برای ثبت نام در مراکز مربوط به شرکت پست اقدام کنند.

محمد حسین اصغریان اضافه کرد:امروز ۷۲هزار و ۳۰نفر واجد شرایط برای ثبت نام بودند که پس از برطرف شدن مشکلات اینترنتی ساعت ۱۴در بیستم فرودین ۲۴هزار خانوار در گیلان ثبت نام کردند و تا ساعت ۱۷ شمار خانوار ثبت نام شده در گیلان به ۵۰درصد رسید که برابر میانگین کشوری است.

معاون برنامه ریزی استانداری گیلان با بیان اینکه سرپرست خانوارهایی که شماره سمت راست کد ملی شان یک است ۲۱فرودین ماه ثبت نام می کنند افزود:فردا پیک ثبت نام یارانه است زیرا علاوه بر جمعیت بالای متقاضیان افراد به جامانده ۲۰فرودین نیز در این روز اقدام به ثبت نام خواهند کرد.

اصغریان خاطر نشان کرد:در روزهای ۳۰ و ۳۱فروردین ماه نیز کلیه افراد جامانده می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد:کافی نت ها و سایر مراکز فقط مجاز هستند که ۳هزار و ۵۰۰ تومان بابت هزینه ثبت نام دریافت کنند ودرصورت تخلف با آنان برخورد میشود.

Share