اتمام فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر سید جلال‌الدین اشرف(ع) آستانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه با تخریب پنج واحد مسکونی فاز نخست طرح توسعه حرم آقا سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه به اتمام رسید، گفت: طرح توسعه حرم مطهر طرح اولویت دار مدیران اجرایی شهرستان در سال ۹۳ است. حسین اسماعیلیان در حاشیه بازگشایی پنج واحد مسکونی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه با تخریب پنج واحد مسکونی فاز نخست طرح توسعه حرم آقا سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه به اتمام رسید، گفت: طرح توسعه حرم مطهر طرح اولویت دار مدیران اجرایی شهرستان در سال ۹۳ است.ماب

حسین اسماعیلیان در حاشیه بازگشایی پنج واحد مسکونی در طرح توسعه حرم آقا سید جلال الدین اشرف(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آستانه‌اشرفیه، با تقدیر از مساعدت‌های استاندار گیلان در راستای تأکیدات وی برای پیشبرد طرح توسعه حرم مطهر، اظهار کرد: طرح توسعه حرم مطهر طرح اولویت دار مدیران اجرایی شهرستان در سال ۹۳ است.

وی با اشاره به جلسات فشرده و متعدد برگزار شده در ارتباط با طرح توسعه حرم مطهر، افزود: با جلسات متعددی که در دو ماه اخیر برگزار شد برای نخستین بار شاهد پیشرفت پروژه طرح توسعه بعد از مدت‌ها هستیم.

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد این پروژه تا پایان سال ۹۴ به اتمام می‌رسد.

شهردار آستانه‌اشرفیه در ادامه در ارتباط با تخریب ۵ واحد مسکونی اظهار کرد: این املاک در حریم بلوار ۳۵ متری طرح توسعه حرم مطهر قرار دارند که شهرداری آستانه‌اشرفیه با خرید این واحدهای مسکونی جهت بازگشایی مسیر طرح توسعه اقدام به تخریب این واحدها کرد.

علی شفیعی با اشاره به اینکه بازگشایی معابر طرح توسعه حرم مطهر در اولویت فعالیت‌های شهرداری در سال ۹۳ است، افزود: امیدواریم که تا پایان اردیبهشت با تخریب سه واحد مسکونی دیگر تا ۵۵۰ متر از طرح توسعه حرم پیشروی کنیم که عملاً با این کار فقط ۳۵۰ متر تا رینگ اصلی طرح توسعه حرم مطهر باقی می‌ماند.

وی به مساعدت ۵ میلیارد ریالی استانداری که تا تاریخ ۱۸ فروردین در سه مرحله به حساب شهرداری آستانه‌اشرفیه واریز شد اشاره کرد و گفت: با دریافت این مبلغ توانستیم دو واحد تجاری و هفت واحد مسکونی را که در طرح قرار داشتند تخریب و بازگشایی کنیم.

شهردار آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: به دلیل اهمیت این پروژه آخرین فعالیت سال گذشته شهرداری آستانه‌اشرفیه، تخریب یک واحد مسکونی و در سال جدید تملک و تخریب دو باب واحد تجاری و ۵ واحد مسکونی در راستای بازگشایی مسیر طرح توسعه حرم مطهر، مربوط می‌شد.

شفیعی از همکاری ویژه استاندار گیلان، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر، اسماعیلیان فرماندار آستانه‌اشرفیه، مدیرعامل شرکت توسعه عمران حرم مطهر، همدلی و همیاری اعضای شورای شهر اسلامی، پرسنل شهرداری و مردم آستانه‌اشرفیه در اجرای این طرح تقدیر کرد./تسنیم

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد، مهردادلاهوتی، ناصرعاشوری، حمیدرضاخصوصی، حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share