یک انتصاب در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، محمود عابد موشائی به عنوان مدیرکل حراست سازمان منصوب شد. در بخشی از این حکم درخصوص جایگاه حراست در هر سازمان چنین آمده که حراست در قلب تشکیلات یک سازمان وظیفه خطیر مراقبت از سلامتی تمامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، محمود عابد موشائی به عنوان مدیرکل حراست سازمان منصوب شد.

در بخشی از این حکم درخصوص جایگاه حراست در هر سازمان چنین آمده که حراست در قلب تشکیلات یک سازمان وظیفه خطیر مراقبت از سلامتی تمامی اجزای آن سازمان را برعهده داشته و نقش بارزی در سالم سازی محیط کار و پاسداری از منشور اداری هر سازمانی دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در حکم انتصاب مدیرکل حراست سازمان متبوع خود اضافه نمود: تلاش در جهت ایجاد انگیزه، افزایش نشاط و فراهم نمودن بستر فعالیت در محیطی آرام و فارغ از هرگونه دغدغه خاطر که منجر به بهره وری مطلوب و افزایش کارایی کارکنان می گردد، حفاظت از اموال، اسناد و مدارک اداری و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از بروز انواع تخلفات اداری ا ز اهم وظایف جنابعالی می باشد.

Share