راه اندازی سامانه رهگیری مکاتبات سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، سامانه رهگیری مکاتبات منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد.  بنابراین  سرمایه گذاران و ارباب رجوع ، برای رهگیری مکاتبات خود می توانند در هنگام تحویل مکاتبات و مستندات به دبیرخانه مرکزی سازمان کد رهگیری و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، سامانه رهگیری مکاتبات منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد.

mokatebat2 بنابراین  سرمایه گذاران و ارباب رجوع ، برای رهگیری مکاتبات خود می توانند در هنگام تحویل مکاتبات و مستندات به دبیرخانه مرکزی سازمان کد رهگیری و رمز اینترنتی را از کاربر دبیرخانه دریافت و با ورود به پرتال سازمان و سامانه رهگیری مکاتبات از وضعیت گردش مدرک خویش اطلاع یابند.

بهبود و تسریع در فرایندهای ارائه خدمات، پاسخگویی و شفافیت بیشتر در گردش اطلاعات، صرفه جویى در زمان، حمل و نقل، ساعات کار، هزینه هاى خدمات و منابع انرژى، امکان ارائه خدمات در هر مکان و هر زمان، افزایش کارآیى، تسهیل اخذ اطلاعات و خدمات از سوى شهروندان از جمله مزایای اجرای خدمات دولت الکترونیک از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی است.

سامانه رهگیری مکاتبات در راستای تکمیل ارائه خدمات الکترونیک از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به سرمایه گذاران و ارباب رجوع در پرتال سازمان به آدرس اینترنتی www.anzalifz.ir قابل دسترسی می باشد.

پرتال اطلاع رسانی، پرتال تسهیلات گمرکی، سامانه ثبت و پیگیری شکایات، سامانه ارتباط مستقیم با مدیرعامل سازمان، اجرای فاز نخست طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات بهمراه برقراری ارتباط الکترونیک مکاتبات میان این سازمان با استانداری و گمرکات استان از جمله خدماتی است که تاکنون به منظور اجرای دولت الکترونیک از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی ارائه شده است.

Share