رئیس پلیس گیلان:

برخورد مناسبت با فساد علنی مطالبه بحق مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار قائد رحمتی گفت: توقع و مطالبه بحق مردم از حاکمیت برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد مناسب با مظاهر علنی فساد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در سومین جلسه تعامل قضایی، اجرای دقیق قوانین و مقررات را موجب ایجاد امنیت و آسایش برای مردم دانست.

وی توقع مردم از حاکمیت را برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد مناسب با مظاهر علنی فساد دانست و افزود: این مطالبه به حق مردمی، ما را ملزم می‌کند تا وظایف خود را دقیق به مرحله اجرا در آوریم.rahmati

فرمانده انتظامی گیلان مجموعه پلیس و دستگاه قضایی را ارکان حافظان نظم و امنیت در نظام اسلامی دانست که در راستای اهداف نظام و تامین نظم و برقراری امنیت و حصول عدالت در سطح جامعه می‌کوشند.

وی هماهنگی بیشتر بین دادگستری و نیروی انتظامی و قاطعیت در اجرای احکام قضایی را موجب متنبه شدن مجرم دانست و تصریح کرد: با اجرای دقیق قوانین و مقررات، امنیت و آسایش برای مردم تحقق پیدا می‌کند.

قائدرحمتی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را بازوان قوی نظام و این دو دستگاه جدایی‌ناپذیر خواند و خاطرنشان کرد: رونق نظم و انضباط در جامعه با تلاش‌های بی‌شائبه این دو قوه محقق می‌شود و اعتماد مضاعف مردم به نظام را به دنبال دارد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی یادآور شد: با اجرای دقیق قانون،دغدغه‌های مردمی کاهش می‌یابد.

رئیس کل دادگستری گیلان تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را موجب تسریح در احقاق حق مردمی دانست.

احمد سیاوش‌پور برگزاری چنین جلساتی را موجب ایجاد وفاق و همدلی خواند و تصریح کرد: با وفاق و همدلی می‌توان در انجام این وظیفه خطیر موفق شد.

وی حساسیت دستگاه قضایی نسبت به انجام بهینه امور و تعامل بیش از پیش با پلیس را بسیار زیاد دانست و از وجود پلیس تحصیلکرده در جامعه ابراز خرسندی کرد./فارس

Share