رئیس پلیس گیلان: امنیت گیلان باید بیشتر مورد توجه باشد‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه جمع‌بندی ارزیابی بازرسی‌های صورت گرفته ناجا از گیلان، اظهار کرد: راه پیشرفت از گذر نقد، خود ارزیابی و خود کنترلی می‌گذرد. وی با بیان اینکه گزارش‌ها نشان می‌دهد که قضاوت برمبنای موجودی صورت گرفته است، گفت: همه ما باید از بازدید و کنترل بر انجام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه جمع‌بندی ارزیابی بازرسی‌های صورت گرفته ناجا از گیلان، اظهار کرد: راه پیشرفت از گذر نقد، خود ارزیابی و خود کنترلی می‌گذرد.rahmati

وی با بیان اینکه گزارش‌ها نشان می‌دهد که قضاوت برمبنای موجودی صورت گرفته است، گفت: همه ما باید از بازدید و کنترل بر انجام وظایف خود خوشحال باشیم زیرا این بازدیدها ارتقای ارائه خدمات در جامعه و منزلت اجتماعی ما را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی گیلان، مشکلات و ایرادهای احصا شده را گام بلندی در بهبود کارها دانست و تصریح کرد: بیان نواقص و معایب توسط بازرسان نشان می‌دهد که باید پویاتر عمل کرده و با حرکت بهتری به جلو گام برداریم.

وی رضایت‌مندی مردم را مهم دانست و یادآور شد: سازمان نیز با تدابیر خاص خود دستیابی به این هدف بلند را در دستور کار دارد.

قائدرحمتی، با اشاره به اینکه محاسن و موفقیت پلیس به یک شخص تعلق ندارد، خاطرنشان کرد: این نتیجه کار جمعی بوده که معمولاً توسط یک شخص نمایان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش همگانی و همدلی در کار همواره نتیجه‌بخش بوده است، تصریح کرد: این امر رضایت مردمی را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی گیلان، سیستم بازرسی را در بهبود روند مطلوب فعالیت‌ها مهم خواند و تصریح کرد: پلیس باید عیب و نقص را با دیده منت بپذیرد زیرا عدم پذیرش عیب و نقص عقب‌ماندگی را به دنبال دارد.

وی، محرومیت‌های گیلان را در طبیعت و مهمان‌نوازی مردم نهفته دانست و افزود: تصور غلطی وجود دارد از اینکه در طبیعت زیبا یا در جامعه مهمان‌نواز محرومیتی نیست اما نگرش عمقی این موضوع را به راحتی آشکار می‌کند.

قائدرحمتی، متذکر شد: انتظار می‌رود تمام بازرسان نگرش عمیقی در این زمینه داشته باشند تا گیلان شایسته مردم این استان شود.

وی، نبود جرایم خشن و مهمانپذیر بودن استان، نشانه امنیت آن ذکر کرد و یادآور شد: با وجود این مسئله باید به گیلان توجه بیشتری صورت گیرد زیرا پذیرای میلیون‌ها مسافر در سال است.

فرمانده انتظامی گیلان در پایان از بازدیدهای صورت گرفته استقبال کرد و یادآور شد: بازدید بیشتر، امنیت و امکانات بهتر و ارائه خدمات صادقانه‌تر را به دنبال دارد.

به گزارش فارس، چناریان نخعی رئیس تیم بازدید کننده ناجا در جلسه مذکور معایب نواقص و فعالیت‌های شاخص انجام شده را بیان کرد و با قدردانی از فضای باز فراهم شده برای بازدید، تلاش‌های پرسنل انتظامی را برای تأمین امنیت ستود./فارس

Share