جعفر زاده خبرداد:تصویب پیشنهادات دولت در زمینه مالیات از ارث،نقل و انتقال املاک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق،گفت: کمیسیون تلفیق پیشنهاد دولت در زمینه مالیات از ارث، نقل و انتقالات املاک و سهام را تصویب کرد. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به جزئیات مصوبات جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق گفت: بعد از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۳، کمیسیون تلفیق وارد بخش درآمدی […]

در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم با منابع محدود باید در جهت افزایش بهره‌وری و کارآیی قدم برداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق،گفت: کمیسیون تلفیق پیشنهاد دولت در زمینه مالیات از ارث، نقل و انتقالات املاک و سهام را تصویب کرد.

jafar91غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به جزئیات مصوبات جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق گفت: بعد از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۳، کمیسیون تلفیق وارد بخش درآمدی لایحه شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون تلفیق پیشنهادات دولت در زمینه مالیات معوق اشخاص حقوقی دولتی و غیر دولتی، مالیات علی الحساب شرکتهای دولتی واگذار شده، مالیات نهادها و بنیاد های انقلاب اسلامی، مالیات از حقوق مشاغل، مستغلات و متفرقه را تصویب کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: همچنین کمیسیون تلفیق پیشنهاد دولت در زمینه مالیات از ارث، نقل و انتقالات املاک و سهام را تصویب کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی تشریح کرد: در لایحه بودجه سال ۹۳ پیش بینی شده که بیش از۳۴ درصد از منابع عمومی دولت از محل درآمد مالیات های مستقیم و غیر مستقیم تامین شود که بر این اساس باید ۳/۵۵ این درآمد از طریق مالیات های مستقیم و مابقی از محل مالیات های غیر مستقیم وصول شود.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس یادآور شد: مالیات های مستقیم بطور کلی شامل مالیات از اشخاص حقوقی، درآمد و ثروت است که بخشی از جزئیات آن مندرج در لایحه بودجه سال ۹۳ از سوی کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد./خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share