گزارش تصویری حماسه حضور تجمع بزرگ بسیجیان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت با حضور گسترده مردم ولایت مدار در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد . مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در تجمع بسیجیان این شهر  اظهار کرد: ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا (ص) و علی (ع) است. حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت با حضور گسترده مردم ولایت مدار در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در تجمع بسیجیان این شهر  اظهار کرد: ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا (ص) و علی (ع) است.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی حرف نخست و آخر را در عرصه‌های مختلف می‌زند، افزود: رژیم صهیونیستی مدت ۱۰ سال تلاش کرد که ایران را برای دنیا خطرساز جلوه دهد اما تیم مذاکره کننده ایرانی ثابت کرد ایران برای دنیا خطری ندارد. این مسئول با بیان اینکه بسیجیان تفکر نابودی صهیونیست‌ها را به هیچ قیمتی از قلب خود بیرون نمی‌کنند افزود: صهیونیست‌ها چاره‌ای جز محو و نابودی ندارند و این امر آرزوی امام (ره) و رهبری است. وی خاطرنشان کرد: خطر بسیجیان متوجه رژیم صهیونیستی است و در وجود بسیجیان دنیا نابودی رژیم صهیونیستی شعله‌ور است.
basij  basij2 basij3 basij4 basij5 basij6 basij7 basij8 basij9 basij10 basij11
basij14 basij13 basij15

Share