مهندس مسرور

تعامل بیشتر با مدیران استانی سیاست جدید منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در سیاست جدید تعامل با مدیران استانی الویت کاری ماست افزود: اکنون فضای تعامل با مدیران استانی بهتر از گذشته است و باید استمرار یابد.

به گزارش پایگاه الاع رسانی دیارمیرزا، رضا مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی  در نخستین نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی گیلان که با حضورمعاونین و مدیران دستگاه های اجرایی استان و منطقه آزاد ، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و صاحبان صنایع و سرمایه گذاران این منطقه  برگزار شد اظهار کرد: همدلی مدیران می‌تواند نقش مهمی در توسعه منطقه آزاد انزلی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سیاست جدید تعامل با مدیران استانی الویت کاری ماست افزود: اکنون فضای تعامل با مدیران استانی بهتر از گذشته است و باید استمرار یابد.

neshast21

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه هیچ کاری سخت‌تر از تولید در دنیا نیست، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری این نشست برطرف شدن مشکلات صنعتی با تلاش مسئولان مربوطه است.

وی با اشاره به اینکه سه ماه آینده دومین نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی گیلان برگزار می‌شود، گفت:‌ در این نشست باید گزارش کار جلسه نخست ارائه شود.

مسرور، سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی را فرصتی مناسب دانست و یادآور شد: چینی‌ها در بخش بازاریابی قوی هستند و باید ما نیز در این بخش قوی‌تر عمل کنیم و اینکه این امر می‌تواند به تجار کمک کند.

این مسئول شناسایی نیازهای کشورهای آسیای میانه را مورد تاکید تجار و بازرگانان قرار داد و گفت: تولید در کشور ما مقرون به صرفه است و باید با برطرف شدن مشکلات فضای رقابتی ایجاد شود.

مسرور با بیان اینکه باید در انزلی صنایعی که مزیت دارند مانند صنایع های تک را وارد کنیم، یادآور شد: منطقه آزاد انزلی نسبت به عمر خود پیشرفت لازم را نداشته است و باید تلاش مضاعفی در منطقه آزاد انزلی داشته باشیم.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: وقتی محدوده‌ای را منطقه آزاد می‌کنیم باید کلیه قوانین مناطق آزاد  هم  در آن حاکم باشد.

مسرور این منطقه را یک مدل توسعه اقتصادی دانست و تاکید کرد:ما باید برای سرمایه گذاران در این منطقه خلق مزیت کنیم و نقش مناطق آزاد ایجاد درآمد ارزی برای کشور است.

وی اصلاح فرایندهای اداری در داخل سازمان منطقه آزاد انزلی را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: به صورت جدی این امر پیگیری می‌شود تا بروکراسی اداری برطرف شود.

وی تشکیل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی را مهم دانست و تصریح کرد: با شکل‌گیری این انجمن  به عنوان بازوی مشورتی سازمان ،فعالان اقتصادی در تصمیم سازی شرکت می نمایند.

مسرور از برگزاری همایش سرمایه‌گذاران گیلانی مقیم خارج از کشور در انزلی خبر داد و یادآور شد: باید در این همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای تمام استان گیلان آماده شود زیرا منطقه آزاد انزلی نقش ایجاد درآمد ارزی در کشور را ایفا می‌کند و نگاه ما به آن بخشی‌نگری نیست

Share