جعفرزاده ایمن آبادی مطرح کرد:

ابهام در معاملات بین دولت دهم و صدا و سیما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:دولت دهم تکلیف کرده بوده است که ساختمان های متفاوتی در مناطق آزاد اجاره شوند و این ساختمان ها در حال حاضر در اختیار آقای بقایی و دوستانشان است و انتظار داریم دولت یازدهم و دکتر ترکان این ساختمان ها را پس بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دولت مدعی عدالت محوری بزرگ ترین ناقض عدالت شد،گفت:دولت دهم تکلیف کرده بوده است که ساختمان های متفاوتی در مناطق آزاد اجاره شوند و این ساختمان ها در حال حاضر در اختیار آقای بقایی و دوستانشان است و انتظار داریم دولت یازدهم و دکتر ترکان این ساختمان ها را پس بگیرند.jafarzadeh3-300x180

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به اظهارات حمیدبقایی مبنی واگذاری ساختمان لادن به صدا و سیما در روزهای پایانی دولت دهم و انتقاد از دولت روحانی به خاطر بازپس گرفتن این ساختمان گفت:انتقال اموالی که در روزهای آخر دولت احمدی نژاد رخ داده است، خلاف قانون و خلاف ضابطه بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:من اطلاعاتی در خصوص این که چه معاملاتی بین صدا و سیما و ریاست جمهوری از قبیل همین ساختمان لادن و زمین های نمایشگاه رخ داده است، ندارم اما اگر قرار بود چنین واگذاری هایی مطابق قانون رخ دهد در آخر عمر دولت رخ نمی داد.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: جای تعجب است چرا احمدی نژاد  ۸ سال صبر کرد و بعد این انتقال را انجام داد و چرا حراج اموال بیت المال در روزهای آخر عمر کاری وی رخ داد.

وی با بیان این که انتظار مردم از دولت روحانی برخورد با تخلفات است، گفت:همگان دیدند دولتی که شعار عدالت محوری می داد، عمده رفتارهایش در جهت نقض عدالت بود و نمونه آن نیز اقداماتی این چنینی است که آقای بقایی به آن استناد می کند و در هیچ ساختاری نمی گنجد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: بازپس گیری ساختمان لادن یکی از اقدامات درست دولت دکتر روحانی است و خسارت های وارده نیز باید پس گرفته شود.

وی تاکید کرد: ضمن این که انتقال اموال ریاست جمهوری به ساختمان لادن خلاف قانون بوده است و با چه اجازه ای آفای بقایی و دوستانشان میز و ابزار و لوازم اداری دفاتر ریاست جمهوری را به ساختمان لادن انتقال داده اند؟
جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین تصریح کرد: دولت دهم تکلیف کرده بوده است که ساختمان های متفاوتی در مناطق آزاد اجاره شوند و این ساختمان ها در حال حاضر در اختیار آقای بقایی و دوستانشان است و انتظار داریم دولت یازدهم و دکتر ترکان این ساختمان ها را پس بگیرند.

وی ادامه داد:هرگونه اموالی که متعلق به نظام است و در اختیار دولت دهم است ، دولت یازدهم موظف است تا آنان را پس بگیرد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: آقای احمدی نژاد به اندازه کافی طی ۸ سال گذشته قدرت داشته است و امروز زمان آن است که آقای احمدی نژاد اندازه ای با قدرت خداحافظی کرده و با خدای خود خلوت کرده و کارنامه خود را مرور کند .
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:اگر دولت دکتر روحانی نیز بخواهد در برابر این مسئله تسامح کند ما نمایندگان برای بازپس گیری اموال ورود می کنیم.

به گزارش مجلس نیوز(پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)حمید بقایی ، معاون اجرایی محمود احمدی نژاد در اظهاراتی مطرح کرده است که ساختمان لادن توسط دولت دهم در روزهای پایانی کار این دولت به سازمان صدا و سیما واگذار شده بوده است و نسبت به بازپس گیری این ساختمان توسط دولت یازدهم انتقاد کرده است.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share