اشرار مسلح عامل شهادت دادستان زابل دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رجبعلی شیخ زاده روز دوشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این چند نفر شرور مسلح توسط نیروهای قرارگاه شهید هراتی سپاه و سربازان گمنام در اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان دستگیر شدند. وی ابراز داشت: دستگیری این افراد نشان می دهد که گروهکهای معاند نظام جمهوری اسلامی در ترور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رجبعلی شیخ زاده روز دوشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این چند نفر شرور مسلح توسط نیروهای قرارگاه شهید هراتی سپاه و سربازان گمنام در اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

وی ابراز داشت: دستگیری این افراد نشان می دهد که گروهکهای معاند نظام جمهوری اسلامی در ترور دادستان زابل نقشی نداشتند و فقط قصد داشتند از این موضوع برای رسیدن به اهداف خود و بزرگنمایی یک گروهک چند نفره منحرف سوء استفاده کنند.

وی بدون اشاره دقیق به تعداد دستگیرشدگان اظهار داشت: تلاش می شود بقیه افراد مرتبط با گروه ترور دادستان زابل نیز دستگیر شوند و این اشرار مسلح که تحمل اجرای عدالت گستری در منطقه را نداشته و شهید نوری را سد راه خود می دیدند، ایشان را به شهادت رساندند.

در همین رابطه مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان به ایرنا گفت: عوامل ترور دادستان و راننده دادستانی که دستگیر شده اند چند نفر هستند و کار تحقیقات و شناسایی و دستگیری آنها از سوی اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و همکاری نیروی انتظامی از روز نخست حادثه آغاز شده بود.

ˈرضا مرعشیˈ افزود: تحقیقات از دستگیرشدگان آغاز شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل نیز به خبرنگار ایرنا گفت: افراد دستگیر شده از اشرار مسلح منطقه هستند و هیچ ارتباطی به گروهکهای معاند تروریستی ندارند.

ˈهوشنگ ناظریˈ افزود: با دستگیری این افراد بطور کامل مشخص شد که بیانیه ها و ادعاهای یک گروهک تروریستی کذب محض بوده است.

به گزارش ایرنا موسی نوری قلعه نو دادستان زابل و مهدی مرئی راننده دادستانی چهارشنبه دو هفته پیش توسط اشرار مسلح در مقابل بیمارستان امیرالمومنین زابل به شهادت رسیدند.

Share