غلامعلی جعفرزاده:

معرفی استاندار غیربومی ازسوی نمایندگان گیلان فاجعه است!!!!

جعفرزاده در ادامه بی ثباتی مدیریت را منشـا عقـب ماندگی استان دانست و اظهارداشت: اگر بی ثباتی مدیریتی در دولت تدبیر و امید نیز تکرار شود به عدم توسعه استان دامن زده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده  با بیان اینکه در شرایط فعلی مشکل نخست گیلان مدیریت ارشد استان نیست، اظهارداشت: مردم مشکلات دیگری دارند که باید در اولویت کارها قرار گیرد.Jafarzade-21-223x150

وی همچنین با اعلام اینکه ” کیهان هاشم نیا ” به مدت ۱۳ ماه تصدی استانداری گیلان را برعهده دارد، افزود: هاشم نیا فردی بومی، توانمند، سالم، باهوش، نستوه، آگاه به مسائل استان است بنابراین باید فرصت خدمت بیشتری به ایشان داده شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبات مدیریت در هر جا و به هر شکل در مدیریت، نظم و پیشرفت کاری موثر است که نقش این پدیده اصلا قابل انکار نیست.

وی افزود: مدیری که مدت زمان بیشتری بر سرکار باشد علاوه بر آشنایی با پیچ و خم های کاری و شرایط ویژه از قبیل اقلیم، اجتماع، فرهنگ و منابع انسانی می تواند با کسب تجربه و امنیت روحی بهتری به مردم خدمت کند.

جعفرزاده در ادامه بی ثباتی مدیریت را منشـا عقـب ماندگی استان دانست و اظهارداشت: اگر بی ثباتی مدیریتی در دولت تدبیر و امید نیز تکرار شود به عدم توسعه استان دامن زده می شود.

وی با تاکید بر اینکه زحمات مدیران پرتلاش و ساعی را باید قدر دانست، گفت: گزینه هایی که تاکنون برای تصدی استانداری گیلان مطرح شده اند یا افراد مطلقا سیاسی یا رد پای غیر گیلانی ها به گوش می رسد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی همچنین معرفی افراد غیر بومی از سوی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای تصدی استانداری گیلان را یک فاجعه دانست و اظهارداشت: جابجایی استاندار در شرایط فعلی به ضرر استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون گزینه بهتر از ” کیهان هاشم نیا ” برای تصدی استانداری گیلان معرفی نشده است، یادآورشد:  استاندار بومی مشکلات، ضعف ها و ظرفیت های استان را بهتر می شناسد که این خود زمینه پیشرفت  و توسعه را افزایش می دهد./مهر

Share