به گزارش پايگاه اطلاع رساني ديارميرزا:

اصلی ترین رقیب هاشم نیا برای استانداری گیلان از صحنه کنار کشید!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالیکه نعیمی ،حکیمی، جعفرزاده، لاهوتی و چند تن هاشم نیا را گزینه این مجمع برای استانداری گیلان معرفی نموده است در عین حال علاقه نمایندگان برای استاندار شدن علیزاده نیز بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالیکه نعیمی ،حکیمی، جعفرزاده، لاهوتی و چند تن  هاشم نیا را گزینه این مجمع برای استانداری گیلان معرفی نموده است در عین حال علاقه نمایندگان برای استاندار شدن علیزاده نیز بر کسی پوشیده نیست.ostandar-155x100

ایرج ندیمی هم در گفتگو  با فارس، درباره تغییرات مدیریت استانداری گیلان اظهار کرد: سه گزینه برای تصدی پست استانداری گیلان از طرف نمایندگان استان به وزارت کشور معرفی شدند.

وی با بیان اینکه حاضر نیستیم استاندار موقت در مدت شش ماه عنان استان را در دست بگیرد، افزود: بیشتر مصوبات دولت در گیلان اجرایی نشده و مشکلات لاینحل باقی مانده است بنابراین استانداری می‌خواهیم که بتوانیم چهار سال با او کار کنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه هیچ مخالفتی با سه گزینه پیشنهادی نمایندگان وجود ندارد، تصریح کرد: اکثریت نمایندگان گیلان با این سه نفر موافق هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ گرایش سیاسی برای انتخاب استاندار گیلان در نظر نگرفته‌ایم، افزود: عمرانی، اجرایی و بومی بودن، مهم‌ترین مولفه انتخاب ما بود.

ندیمی با اشاره به سه نفر معرفی شده به وزارت کشور گفت: کیهان هاشم‌نیا اهل آستارا، محمدجعفر علیزاده اهل لشت‌نشا و موسوی اهل صومعه‌سرا است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور به ما اعلام کرده است که تا پایان مهر جاری تکلیف استان‌ها مشخص می‌شود و ما اصرار داریم تکلیف گیلان نیز برای چند سال مشخص شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان درباره گزینه محمد جعفر علیزاده که شانس بیشتری برای تصدی استانداری گیلان دارد، متذکر شد: خراسان جنوبی به شدت دنبال علیزاده برای تصدی استانداری این استان است و تمام مقام‌ها پیگیر هستند که علیزاده به خراسان جنوبی برود اما ممکن است ورق برگردد و هر نظری که وزارت کشور دهد ما موافق هستیم.

گفتنی است یک منبع موثق نیز از پیشتازی علیزاده در بین گزینه‌های معرفی شده نمایندگان استان برای تصدی استانداری گیلان به وزارت کشور خبر داده است.

محمدجعفر علیزاده معاون اسبق عمران استانداری گیلان و اصفهان و عضو هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی بود.

وی اکنون معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور است.

به گزارش دیارمیرزا  هفته گذشته در مصاحبه ۸ دی نیوز  با هاشم زهی رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی خبر استانداری علیزاده در آن استان را منتشر نموده بود خبرها از قطعی شدن استانداری علیزاده بر استان خراسان جنوبی حکایت دارد.

به این ترتیب باید اصلی ترین رقیب هاشم نیا برای استانداری گیلان را از صحنه رقابت خارج شده دانست.

صفر نعیمی،ایرج ندیمی،غلامعلی جعفرزاده، جبارکوچکی ن‍ژاد،حسن تامینی،محمدحسین قربانی،ناصر عاشوری، حمید رضا خصوصی، محمود شکری،محمد مهدی رهبری املشی، مهرداد لاهوتی،عطالله حکیمی،حسن خسته بند

Share