حکیمی:فعالان ستاد فتنه و حامیان آنها حق حضور در خانه ملت را ندارند

به گزارش دیارمیرزا عطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس که در ایام انتخابات ریاست ستاد مردمی حجت‌الاسلام روحانی را بر عهده داشت، اظهار داشت: شنیده شد قرار است برخی فعالان فتنه در مراسم تحلیف آقای روحانی در مجلس حضور یابد. وی افزود: از آنجا که مجلس به امام، شهدا و ملت تعلق دارد، به […]

به گزارش دیارمیرزا hakimiعطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس که در ایام انتخابات ریاست ستاد مردمی حجت‌الاسلام روحانی را بر عهده داشت، اظهار داشت: شنیده شد قرار است برخی فعالان فتنه در مراسم تحلیف آقای روحانی در مجلس حضور یابد.

وی افزود: از آنجا که مجلس به امام، شهدا و ملت تعلق دارد، به هیچ وجه کسانی که در سال ۸۸ در ستاد فتنه فعالیت داشتند حق حضور در مجلس را ندارند. از جمله آقای خاتمی.

حکیمی این نکته را هم متذکر شد که حامیان فتنه‌گران که اقدامات آنها فراموش شدنی نیست، به خاتمی محدود نمی‌شوند و افراد دیگری هم هستند که حتی در ضیافت افطاری مجلس شرکت کرده بودند.

نماینده رودبار در مجلس گفت: همچنین از نماینده انگلیس برای حضور در مراسم تحلیف آقای روحانی دعوت شده اما انگلیسی‌ها باید بدانند مجلس شورای اسلامی که عصاره فضائل ملت انقلابی ایران اسلامی است، جای آنها نیست.

حکیمی افزود: مجلس قانون کاهش روابط با انگلیس را تصویب کرده و انگلیسی‌ها در واکنش به این اقدام سفارت‌شان را تعطیل کردند و اکنون باید ابتدا رسما از ملت ایران عذرخواهی و بعد برای بازگشایی سفارتخانه‌شان رایزنی کنند.

رئیس ستاد انتخابات مردمی حجت‌الاسلام روحانی در پایان تصریح کرد:‌ دولت آینده باید در نظر داشته باشد که به تنهایی نمی‌تواند درباره ازسرگیری یا ارتقاء رابطه با انگلیس و بازگشایی سفارت این کشور تصمیم بگیرد و مجلس باید در این باره اعلام نظر کند که البته از موضوع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

Share