حکیمی:تحقیق و تفحص از معاونت راهبردی رئیس‌جمهور تقدیم هیئت رئیسه شد

به گزارش دیارمیرزا نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از معاونت نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور به هیئت رئیسه مجلس خبر داد. وی خود را طراح این تحقیق و تفحص معرفی کرد و گفت: اتفاقاتی در معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور افتاده است که حتما بایستی بررسی شود؛ رقم‌های سنگین و نجومی […]

hakimi

به گزارش دیارمیرزا نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از معاونت نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

وی خود را طراح این تحقیق و تفحص معرفی کرد و گفت: اتفاقاتی در معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور افتاده است که حتما بایستی بررسی شود؛ رقم‌های سنگین و نجومی وجود دارد که به صورت غیرقانونی در جاهای دیگر هزینه شده است.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه این ارقام در کجا هستند، وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ۲۵۰ میلیون دلار از قانون بودجه بایستی به آشیانه جمهوری اسلامی اختصاص می‌یافت اما نه تنها یک دلار از این مبلغ به آشیانه جمهوری اسلامی اختصاص نیافت بلکه از کل مبلغ حدود ۱۹۰ میلیارد تومان به هلال احمر اختصاص یافت و هلال احمر هم در این زمینه پاسخگو نیست.

حکیمی گفت: این تحقیق و تفحص دارای ۱۴ محور است.

Share