نامه تشکر استاندار گیلان از رییس جمهور بابت سفر دور چهارم

جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ مردم سخت کوش، انقلابی و زحمتکش استان گیلان همچون سه دوره سفر هیئت محترم دولت به این خطه سرسبز، ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ را هرگز فراموش نخواهند کرد، روزی که برای آنها خاطره‌ای ماندگار در تاریخ توسعه و آبادانی استان ‌شان خواهد بود. […]

جناب آقای دکتر احمدی نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

مردم سخت کوش، انقلابی و زحمتکش استان گیلان همچون سه دوره سفر هیئت محترم دولت به این خطه سرسبز، ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ را هرگز فراموش نخواهند کرد، روزی که برای آنها خاطره‌ای ماندگار در تاریخ توسعه و آبادانی استان ‌شان خواهد بود.

حضور حضرتعالی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و تأثیرگذار بار دیگر توان و عزم راسخ مسئولان را در راه پیشرفت و اعتلای استان گیلان به تصویر کشید و موجبات دلگرمی مردم استان را فراهم آورد. بی‌تردید این حضور پُر برکت طراوت و امید را به زحمتکشان دیار میرزاکوچک جنگلی و بهجت المجتهدین آیت ا.. بهجت فومنی و مأمن و مهبط علما و مؤمنان هدیه کرد و فصل تازه‌ای را در آبادانی دیار دریادلان گشود.

اینجانب برخود لازم می دانم از عنایت و توجه ویژه جنابعالی در سفر به استان گیلان و افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی، صنعتی و … تقدیر و تشکر نمایم و از پروردگار متعال توفیق روز افزونتان را در راه خدمتگزاری خواستارم.

 

کیهان هاشم نیا
استاندار گیلان

Share