تجمع هواداران دبیر مجمع مقابل وزارت کشور/ روح‌الامینی: این سوال را از خود دکتر بپرسید!

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور “محسن رضایی” دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد که با حاشیه‌هایی همراه بود. حضور محسن رضایی در ستاد انتخابات کشور تقریبا از ساعت ۱۱ بین خبرنگاران مطرح شده و آن‌ها تا ساعت ۴ ساعت انتظار حضور محسن رضایی […]

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور “محسن رضایی” دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

حضور محسن رضایی در ستاد انتخابات کشور تقریبا از ساعت ۱۱ بین خبرنگاران مطرح شده و آن‌ها تا ساعت ۴ ساعت انتظار حضور محسن رضایی را می‌کشیدند.

محسن رضایی که پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران تا میدان فاطمی تهران را پیاده طی کرده بود تعداد کثیری از مردم نیز در اطراف او حضور داشتند.

امیدوار رضایی برادر محسن رضایی در این رابطه به باشگاه خبرنگاران گفت: مردم به صورت خودجوش وی را همراهی می‌کنند.

عبدالحسین روح‌الامینی نیز در این رابطه به باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد مردم بیش از هزار نفر بوده و از همان نمازجمعه وی را همراهی کرده‌اند.

عده‌ای کثیری از مردم که محسن رضایی را همراهی می‌کردند در مقابل وزارت کشور تجمع کرده و خواستار ورود به ساختمان ستاد انتخابات کشور شدند که با مخالفت نیروهای تامین امنیت ستاد مواجه شدند .

همچنین وجود پرچم‌های سرخ، نارنجی، سبز، آبی، مشکی و پرچم ایران در دستان تجمع کنندگان دیده می‌شد.

روح‌الامینی در پاسخ به این پرسش باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه آیا “محسن رضایی” رنگ انتخاباتی اعلام کرده است گفت: این سوال را از خود دکتر بپرسید، اگر من بگویم مزه‌اش می‌رود.

در حالی برخی خبرگزاری‌ها خبر حضور محسن رضایی در ستاد انتخابات وزارت کشور را به صورتی پیامکی ارسال کرده بودند که محسن رضایی با فاصله زیادی از ارسال خبر وارد ستاد شد.

تجمع بیش از ۲۰۰ خبرنگاران در حیات ستاد انتخابات کشور که منتظر محسن رضایی بودند در نوع خود جالب توجه بود که ماموران تامین امنیت خبرنگاران را علی رغم میل باطنیشان به داخل سالن هدایت کردند.

در حال حاضر محسن رضایی مراحل ثبت نام را انجام می‌دهد تا پس از آن در نشست خبری شرکت کند.

ناگفته نماند صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور پس از حضور محسن رضایی با حضور در محوطه ستاد انتخابات کشور اتفاقات موجود را رصد و بررسی کرد.

Share