خصوصی‌ثانی: نیازمند جوانان پرتحرک، اندیشمند و خلاق در پست‌های مدیریتی هستیم

به گزارش دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی امروز در نخستین جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به جنگ تمام‌عیار دشمنان با انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری چشم‌انداز پیشرفت ملت ایران در سال ۹۲ را ترسیم کردند. وی بر بهره‌گیری از نیروهای پرتحرک و مطمئن در هموار کردن مسیر تأکید کرد و افزود: بعضی از مدیران […]

به گزارش دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی امروز در نخستین جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به جنگ تمام‌عیار دشمنان با انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری چشم‌انداز پیشرفت ملت ایران در سال ۹۲ را ترسیم کردند.

وی بر بهره‌گیری از نیروهای پرتحرک و مطمئن در هموار کردن مسیر تأکید کرد و افزود: بعضی از مدیران در تعامل با نمایندگان مردم در مجلس می‌توانند در توسعه گیلان موفق باشند، اما در این زمینه عملکرد ضعیفی دارند.خبرگزاری فارس: نیروهای زبده در مسئولیت‌ها به‌کار گرفته شوند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، گیلان را استانی سرسبز، بالنده، پویا و دارای شخصیت‌های علمی و با تجربه خواند و تصریح کرد: مدیرانی که از عمر خدمتی آنها گذشته و فرسوده شدند، برای بقا و ماندن اصرار دارند و از مسئولان انتظار داریم در این زمینه تمهیدات لازم را لحاظ کنند.

خصوصی‌ثانی با بیان اینکه نیازمند جوانان پرتحرک، اندیشمند و خلاق در پست‌های مدیریتی هستیم، بیان کرد: نسبت به افرادی که در پرونده خدمتی خود در سال‌های گذشته کارنامه روشنی ندارند، باید توجه ویژه داشته باشیم.

وی با انتقاد از به‌کارگیری بعضی از مدیران بی‌کفایت در گیلان، تصریح کرد: نیروهای زبده، متدین و متحد باید در مسئولیت‌ها به‌کار گرفته شوند.

خصوصی‌ثانی با طرح این سئوال که تا چه وقت باید شاهد لبخند یا پوزخند افرادی باشیم که این استان را به بازیچه گرفته‌اند، یادآور شد: مدیران ارشد گیلان در تعامل با مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس باید توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: بعضی از مدیران استان ادعای تعامل دارند، اما سازناهمگون می‌زنند و مغرضانه عمل می‌کنند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس خواستار ورود شجاعانه مدیران در مسائل کشاورزی، صنعت و تورم شد و عنوان کرد: امسال بودجه کشور انقباضی است و برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید در سایه وحدت و اطاعت از رهبری بیشتر تلاش کنیم.

خصوصی‌ثانی بعضی از بازنشستگان را مدیرانی قوی توصیف کرد و افزود: امیدواریم امسال شاهد پویایی و تحول در گیلان باشیم.

وی در پایان به انحلال شورای شهر رشت اشاره کرد و اذعان داشت: عملکرد شورای شهر رشت موجب شرمندگی شده است.

Share