دکتر قربانی :وزارت صنعت مانع واردات لوازم‌التحریر بی‌کیفیت شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در با اشاره به مسائل خاورمیانه اظهار داشت: مطالعات سیاست بین‌المللی این نکته را مشخص می‌کند که تاریخ سلطه غرب پایان‌یافتنی نیست و جهان این سلطه را برنمی‌تابد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در با اشاره به مسائل خاورمیانه اظهار داشت: مطالعات سیاست بین‌المللی این نکته را مشخص می‌کند که تاریخ سلطه غرب پایان‌یافتنی نیست و جهان این سلطه را برنمی‌تابد و به مقابله با این سلطه‌گری می‌پردازد.

وی افزود: از اهداف اصلی نظام سلطه حفظ امنیت دولت‌های نامشروع است که این موضوع مورد انتقاد جهان قرار گرفته و به دولتمردان آمریکایی تذکر می‌دهم از جنگ‌افروزی در خاورمیانه خودداری کرده و جنگ در سوریه را آغاز نکنند، چراکه در این‌ خصوص شروع جنگ بر عهده آنها بوده و خروج از جنگ از عهده آنها خارج است.ghorbani

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با تشکر از دستگاه دیپلماسی به خاطر ایجاد روابط بین‌الملل و تبعیت از فرامین رهبری در رابطه با نرمش قهرمانانه خاطرنشان کرد: این سطح روابط از جنگ در منطقه جلوگیری می‌کند و سیاست‌های صلح‌طلبانه ایران را مطرح می‌کند.

قربانی تصریح کرد: تراژدی پایگاه اشرف هم که مدت زیادی دستش به خون مردم بیگناه ایران و عراق آلوده بود پایان یافت و به سرانجام شوم خود رسید.

وی ضمن تشکر از دکتر نوبخت بیان داشت: باور داریم با وجود ظرفیت‌های غنی استان گیلان و وجود نیروهای شایسته و توانمند می‌بایست سهم گیلان پیش از این ادا می‌شد.

نماینده آستانه اشرفیه با اشاره به شروع سال تحصیلی گفت: باید برای صیانت از فرهنگ ایرانی و اسلامی به توسعه علم پرداخته و تلاش مضاعف و عمیق مصروف دارند، چراکه ملت ما خواهان رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه است.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت نظارت دقیقی در زمینه واردات لوازم‌التحریر بی‌کیفیت و بی‌هویت داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت اضافه کرد: امیدوارم در آینده شاهد افتتاح بزرگترین و بی‌نظیرترین حوزه علمیه کشور باشیم که به نام حوزه علمیه امیرالمومنین ثبت می‌شود که با حضور بزرگانی مانند لاریجانی افتتاح خواهد شد.

قربانی خطاب به رئیس جمهور و وزرای کابینه گفت: گیلان سالانه شاهد حضور ۱۵ میلیون گردشگر است اما جاده‌های آن ظرفیت این تعداد سفر را ندارد، هنوز حق کشاورزان چای‌کار پرداخت نشده و کشاورزان هنوز در این استان خرده‌مالک هستند، صیادان نیازمند نگاه مسئولان شیلات کشور هستند ون خواسته‌های آنها تحقق پیدا نکرده، هنوز آزادراه قزوین ـ رشت پس از ۲۰ سال تمام نشده و سرنوشت راه‌آهن گیلان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، پل آستانه اشرفیه به آرزوی دست‌نیافتنی تبدیل شده و جاده‌های محلی تبدیل به قتل‌گاهی برای مسافران شده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: مشکلات فاضلاب آستانه اشرفیه تأسف‌بار است و این موضوع با گذشت ۲۰ سال ۱۰ درصد عملیاتی شده است و ساختار فرسوده فاضلاب دغدغه اصلی اهالی شهرستان است و مشکل آب هنوز مشکل جدی شهرستان است، در صورتی که با کندن یک وجب چاه‌ها به آب می‌رسند.

Share