جزئیات تصادف عوامل سریال پایتخت/ قطع پای یک نفر

به گزارش دیارمیرزا، «الهام غفوری» در گفت و گو با فارس گفت: ما سکانس های پایانی سریال «پایتخت۲» را در قشم تصویربرداری کردیم. در حقیقت برنامه ریزی کردیم تا پیش از آغاز نوروز و شلوغ شدن قشم کار را تمام کنیم و تنها سکانس هایی باقی مانده بود که تصمیم داشتیم آنها را در تهران […]

به گزارش دیارمیرزا، «الهام غفوری» در گفت و گو با فارس گفت: ما سکانس های پایانی سریال «پایتخت۲» را در قشم تصویربرداری کردیم. در حقیقت برنامه ریزی کردیم تا پیش از آغاز نوروز و شلوغ شدن قشم کار را تمام کنیم و تنها سکانس هایی باقی مانده بود که تصمیم داشتیم آنها را در تهران تصویربرداری کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور تمام بچه های گروه را از طریق هواپیما و قطار به تهران برگرداندیم و تنها ۶ نفر باقی مانده بودند که ۲ نفر آنها راننده کامیون، ۲ نفر راننده یک خودروی ون و ۲ نفر نیز از گروه تدارکات بودند که یک خودروی نیسان را با خود به تهران می آوردند. غفوری تصریح کرد: متاسفانه این حادثه روز اول فروردین برای سرنشینان خودروی نیسان افتاد و اتومبیل آنها به دلیل سرعت بالا در جاده سیرجان چپ کرده و متاسفانه یک پای یکی از این عوامل نیز قطع شده است.

وی افزود: من روز دوم فروردین کار را تعطیل کردم و به کرمان رفتم و خوشبختانه این دو نفر تحت مداوای یکی از بهترین دکترهای کرمان قرار گرفتند و با بهبود حالشان فردا به تهران منتقل خواهند شد.خوشبختانه در حال حاضر نیز طبق گفته پزشک نیازی به بستری در بیمارستان ندارند و ما یکی از اتاق های دفتر را تجهیز کرده ایم تا این دو عزیز را در همان جا مدتی تحت مراقبت و درمان قرار دهیم.

غفوری درباره تصویربرداری بخش های پایانی کار نیز توضیح داد: علی رغم اینکه همه عوامل سریال از حال خوبی برخوردار نبودند، ما مجبور شدیم که تصویربرداری را ادامه دهیم و سکانس های پایانی را طی روزهای اخیر در تهران بگیریم.

قطع پای یکی از عوامل

بر اساس این گزارش، مجتبی خالدی، کارشناس مسئول مرکز عملیات بحران اورژانس کشور در گفت و گو با فارس، با اعلام این خبر افزود: حادثه تصادف تعدادی از عوامل سریال پایتخت ۲ ساعت ۹ صبح روز اول فروردین در جاده سیرجان به کرمان رخ داد و طی آن ۳ نفر از عوامل این سریال به نامهای جواد باقری، حسن کریمی و وحید جعفری مصدوم شدند.

وی افزود: علت اینکه که این حادثه به اورژانس کشور دیر اطلاع داده شده است تعداد کم مصدومان آن است زیرا بر اساس دستورالعمل کشوری اورژانس حوادثی که بیش از ۵ نفر مصدوم داشته باشد به مرکز عملیات اورژانس کشور اطلاع رسانی می شود.

خالدی گفت: پس از وقوع این حادثه مأموران اورژانس هر ۳ مصدوم را به بیمارستان سیرجان منتقل کردند و پس از آن هر ۳ مصدوم ساعت ۴ بعد از ظهر به بیمارستان رازی کرمان منتقل شدند و در بخش ICU بستری شدند.

وی ادامه داد: وحید جعفری که مصدومیت کمتری داشت همان روز مرخص شد، حسن کریمی نیز امروز مرخص می شود اما جواد باقری که به علت شدت جراحت پای راست خود را از زیر زانو از دست داده است همچنان در بخش ICU بیمارستان رازی کرمان بستری است.

سریال پایتخت ۲ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوریان از ابتدای نوروز از سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش است و مراحل ضبط این سریال هنوز به پایان نرسیده است. عوامل این سریال برای ضبط آن به جزیره قشم سفر کرده بودند که تعدادی از آنها به صورت زمینی به تهران بر می گشتند.

Share