ستاد های انتخاباتی مهندس باهنر تشکیل می شود

دو چهره برجسته سیاسی ما را به پیگیری کاندیداتوری باهنر ارجاع داده اند. یکی از اعضای جامعه اسلامی مهندسین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت:بنابر این گردیده که کوهکن ساماندهی فعالیتهای انتخاباتی هواداران کاندیداتوری مهندس باهنر را با جدیت دنبال کند و ایجاد ستادهای فرعی و استانی در دستور کار قرار […]

دو چهره برجسته سیاسی ما را به پیگیری کاندیداتوری باهنر ارجاع داده اند.
یکی از اعضای جامعه اسلامی مهندسین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت:بنابر این گردیده که کوهکن ساماندهی فعالیتهای انتخاباتی هواداران کاندیداتوری مهندس باهنر را با جدیت دنبال کند و ایجاد ستادهای فرعی و استانی در دستور کار قرار گرفته است . در همین راستا استفاده از ظرفیتهای برون تشکیلاتی و خارج از جامعه یک اولویت می باشد.

714_orig
وی در پاسخ به سوال مبنی بر تکذیبهای باهنر اظهار داشت :صحبت از میل برای کاندیداتوری منش و روش کسانی هست که این کار را کرده اند. چنین رفتاری در قاموس شخصیتی چون مهندس باهر نیست.در ارتباط با ایشان این تشکلهای پیرامونی و فرادستی و بسیاری از نمایندگان ادوار مختلف هستند که پیگیرند و انشاءا… با قراردادن ایشان در قید الزامات تشکیلاتی گامهای بعدی را برخواهیم داشت.
وی افزود:اخیرا دیدارهایی با دو تن از چهرهای برجسته که کاندیدای ریاست جمهوری بوده اند داشته ایم که آنها نیز ارجاع به مهندس باهنر داده اند،با این حساب طبیعی هست که فعالیتهای هواداران کاندیداتوری مهندس باهنر شدت بگیرد.
وی خاطر نشان ساخت: تشکیل کمیته ای با حضور آقایان کوهکن، زاهدی ، کوچکی نژاد و پورابراهیمی که عضو جام و جبهه پیروان پیروان هستند و چهره هایی خارج از جام جهت مجاب کردن باهنر به کاندیداتوری و صحبت با دیگر احزاب و شخصیتها در آستانه نهایی شدن است.

Share