از گوشه و کنار سیاست

روایت دیارمیرزا از گوشه و کنار سیاست ایرانی را در ادامه بخوانید: هدف اصلی اصلاح طلبان انتخابات شوراها است/ با محوریت حبیب الله بیطرف! اصلاح طلبان برنامه ریزی های گسترده ای برای انتخابات شوراها آغاز کرده اند. اولویت اول خود را نیز شوراها قرار داده اند.در همین راستا مدیریت فعالیتهای انتخاباتی شوراها به حبیب الله […]

روایت دیارمیرزا از گوشه و کنار سیاست ایرانی را در ادامه بخوانید:

هدف اصلی اصلاح طلبان انتخابات شوراها است/ با محوریت حبیب الله بیطرف!

اصلاح طلبان برنامه ریزی های گسترده ای برای انتخابات شوراها آغاز کرده اند. اولویت اول خود را نیز شوراها قرار داده اند.در همین راستا مدیریت فعالیتهای انتخاباتی شوراها به حبیب الله بیطرف سپرده شده است که خود نیز قصد کاندیداتوری دارد،چهره هایی چون جهانگیری و بسیاری دیگر از وزرای دولت اصلاحات نیز ستادهای خود را برای انتخابات شورای شهر تهران فعال کرده اند. طرح اسامی مختلف از اصلاح طلبان برای حضور در ریاست جمهوری یک استراتژی است که نهایتا به ثبت نام همه آنها در انتخابات شوراها ختم می شود.

بودجه چالشی!/ حرکت تامل برانگیز دولتی ها

شنیده شده دولت از تاخیر در ارایه بودجه به گونه ای قابل تامل قصد دارد این موضوع را به چالشی جدی در هنگام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تبدیل نماید.مجلس به همین دلیل موضوع را با مقام معظم رهبری درمیان گذاشته است که به گفته رییس مجلس منجر به تذکر رهبری به دولت شده است. با این وجود دولت دنبال بودجه دو دوازدهم است!

میلیاردها دلار پول فروش نفت کجا واریز شد؟

شنیده شده است دیوان محاسبات در گزارشی که اخیرا به قوه قضاییه،مجلس و دستگاهای مسئول فرستاده اعلام کرده است که طی سالهای دولت نهم و دهم سالانه ۱۰ تا ۱۲ میلیارد دلار از پول فروش نفت به خزانه کشور واریز نگردیده است!

جزئیات فعالیتهای انتخاباتی محسن رضایی

محسن رضایی در فعالیتهای انتخاباتی خود تمرکز ویژه ای روی مناطق مرزی و اقلیتهای قومی دارد. وی ضمن سفرهای متعدد به مناطق فوق دیدارهای زیادی با چهرهای شاخص ساکن در مناطق فوق در دستور کار قرار داده است.

قالیباف رییس جمهور نمی شود پس به شهرداری بچسبیم!

یکی شخصیتهای سیاسی و تشکیلاتی شاخص کشور در جمع دوستانش به ارایه تحلیلی پیرامون انتخابات شورا پرداخته است.به گفته وی در انتخابات پیش رو حداقل ۳ لیست جدی وجود خواهند داشت:-۱ -لیست به اصطلاح دولتی ها ۲- لیست به اصطلاح قالیبافی ها ۳ – لیست اصولگرایان. این لیستها البته همپوشانی هایی خواهند داشت و همپوشانی هایی با لیست چهارم یعنی تک لیست اصلاحطلبان هم دور از انتظار نیست،به گفته وی در انتخابات پیش رو مشارکت مردم بسیار بیشتر از پیش بینی ها خواهد بود و برای اولین بار بعضی از شهرک های بزرگ تهران (مانند شهرک غرب) نیز با آغاز فعالیتهایی درصدد فرستادن نماینده به شورای شهر هستند.
وی پیش بینی کرده حداقل ۴۰۰۰ نفر در انتخابات شوراها ثبت نام کنند که حداقل۱۰۰۰ نفر از آنها سابقه مدیریتی داشته اند.وی نیز گفته طیف پیرامون قالیباف به این جمع بندی رسیده اند تصاحب مسند ریاست جمهوری دور از انتظار است پس شهرداری تهران را از دست ندهیم.

اکرمی از ایازی حکم گرفت

ایازی طی حکمی اکرمی را یعنوان مشاور منصوب کرده است.چندی قبل این خبر توسط سایت خبری پارسینه منتشر شد که اکرمی مصرانه اظهار بی اطلاعی کرده و آن را تکذیب می کند. با اینحال تصویر حکم نزد ” دیارمیرزا “موجود است که در صورت تمایل جناب آقای اکرمی می توانیم تصویر حکم مربوطه را جهت اطلاع به وی تقدیم نماییم!

Share