در مراسم روز درختکاری چاف و چمخاله مطرح شد:

پارک بامبو تا فروردین به بهره‌برداری می‌رسد | کاشت ۳ هزار اصله نارنج و احداث پارک بانوان

شهردار چاف و چمخاله نیز با اشاره به اینکه عرصه پارک جنگلی توسکا به صورت اجاره‌ای از سوی منابع طبیعی واگذار شده، افزود: در فاز اول پارک جنگلی به بهره برداری رسید و پارک بامبو (خیزران) در فاز دوم پروژه همزمان با پایان فروردین به پایان می‌رسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم حیدری در حاشیه مراسم روز درختکاری با قدردانی از شهرداری چاف و چمخاله و اعضای شورا که با همکاری منابع طبیعی اقدام به درختکاری کرده اند، گفت: اقدامی که در راستای حفظ فضای سبز صورت داده‌اید بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار لنگرود با اشاره به اهمیت بالای حفظ گونه‌های جنگلی نظیر توسکا یادآور شد: امیدواریم که در سایه تعامل مدیریت شهری و همراهی مردم شاهد توسعه و حفظ پارک جنگلی باشیم.

شهردار چاف و چمخاله نیز با اشاره به اینکه عرصه پارک جنگلی توسکا به صورت اجاره‌ای از سوی منابع طبیعی واگذار شده، افزود: در فاز اول پارک جنگلی به بهره برداری رسید و پارک بامبو (نی خیزران) در فاز دوم پروژه همزمان با پایان فروردین به پایان می‌رسد.

کمیل لاهوتی با تاکید بر اینکه در فاز سوم نارنجستان ایجاد می‌شود، افزود: در کنار خیابان نیز درختان چنار کاشته می‌شود و انتهای پارک نیز سرو شیراز کاشته میشود.

وی از کاشت ۳ هزار اصله نارنج در محوطه داخلی پارک خبر داد و گفت: پارک ۱۳ هکتاری در طول یکسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

شهردار چاف و چمخاله یادآورشد شد: ۵ هزار از فضای ۱۳ هزار هکتاری نیز برای احداث پارک بانوان اختصاص می‌یابد.

Share