سپیدرود یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد

شکست سپیدرود در کرمان با از دست دادن پنالتی در دقیقه ۹۰!

از هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم مس کرمان و سپیدرود رشت در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم مس کرمان و سپیدرود رشت در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

میکاییل ایمن تراج، محمود خمیس، ابوالفضل قربانی، محمد اسلامی (نوید حیدری)، ساسان شیرمردی، میثم کریمی (میلاد احمدی)، حسین احمدلو، حسام یعقوبی، محمد دادرسی (جواد آقایی پور)، بابک عبدالله زاده (محمد شادکام)، هومن ربیع زاده (عباس مردانی) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین داوود نوشی صوفیانی، حسین شنانی (یاسر فیضی)، امین جهان بزرگ، محمدمهدی عسگری (رضا صدری) (محمد حسین حیدری)، میثم تهی دست، مهرداد قنبری، سید جلال عبدی، شروین بزرگ (بهرام رشید فرخی)، مجتبی مقتدایی، ابوذر صفرزاده (پوریا غلامی)، مهران امیری برای مس کرمان بازی کردند.

در دقیقه ۱۴ بازی بر روی ارسال مجتبی مقتدایی، میثم تهی‌دست، بازیکن سابق سپیدرود رشت با یک شوت سر ضرب از داخل محوطه شش قدم دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

گفتنی است در دقیقه ۹۰ بازی داور به نفع سپیدرود ضربه پنالتی اعلام کرد اما میلاد احمدی ضربه پنالتی را راهی اوت کرد تا بهترین فرصت رسیدن سپیدرود به گل تساوی از بین برود و سپیدرود یک گام دیگر به سقوط به لیگ دسته دوم نزدیک‎تر شود!

سپیدرود رشت هم اکنون با ۳۰ امتیاز از ۳۱ بازی خود در جایگاه هفدم حدول ۱۸تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

Share