معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت خبر داد:

احداث رینگ ۹۰ متری با اولویت اجرا در محدوده میدان گیل الی جاده لاکان

ویسی با اشاره به اینکه اجرای رینگ ۹۰ متری موجود در طرح‌های تفصیلی شهر رشت تاثیر بسزایی بر کاهش بار ترافیکی شهر خواهد داشت، افزود: اولویت‌های بازگشایی رینگ مورد بررسی قرار گرفت و شرح وظایف حوزه‌های مختلف شهرداری تبیین و به منظور انجام اقدامات لازم ابلاغ گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه بررسی روند اجرایی کمر بندی ۹۰ متری شهر رشت در دفتر معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری برگزار گردید.

ویسی در این جلسه بیان داشت: از لحاظ شکل شهر و نظام ساختار یابی شهرها، وجود رینگ های متعدد و با فاصله از مرکز به سمت حاشیه شهر از خصوصیات شهرهای شمالی و تک هسته‌ای می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای رینگ ۹۰ متری موجود در طرح‌های تفصیلی شهر رشت تاثیر بسزایی بر کاهش بار ترافیکی شهر خواهد داشت، افزود: در این جلسه، اولویت‌های بازگشایی رینگ مورد بررسی قرار گرفت و شرح وظایف حوزه‌های مختلف شهرداری تبیین و به منظور انجام اقدامات لازم ابلاغ گردید.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت افزود: رینگ ۹۰ متری شهر رشت فرصت مطلوبی برای همکاری مشترک با سرمایه گذاران فراهم نموده که بسته‌های سرمایه‌گذاری آن در دست تهیه بوده و سهولت دسترسی به مسکن مهر و کاهش بار ترافیکی آن محدوده از امتیازات تعیین این اولویت برای گشایش کمربندی ۹۰ متری می باشد.

ویسی در پایان افزود: رینگ ۹۰ متری با اولویت اجرا در محدوده میدان گیل الی جاده لاکان در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته است که فاز اول آن از میدان گیل تا مسکن مهر می‌باشد.

Share