مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛

افزایش ظرفیت تولید آب به میزان ۷۲۰ لیتر در ثانیه| در سال جدید، مشکلی در تأمین آب وجود ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در دیدار با مدیرکل صدا و سیما گفت: با افزایش ظرفیت تولید به میزان ۷۲۰ لیتر در ثانیه، علیرغم میزان مصرف در سال جدید، مشکلی در تأمین آب وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به افزایش تماس شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ این شرکت در اسفندماه سال ۹۸ اظهار داشت: پس از تجزیه و تحلیل تماس های ناشی از کمبود آب، منابع تولید آب مورد بررسی قرار گرفت و شاهد تسری افزایش مصرف در تمامی شهرها بودیم که مربوط به مصارف ناشی از رعایت بهداشت فردی برای مقابله با ویروس کرونا بود.

وی در ادامه افزود: برای افزایش میزان ظرفیت تولید آب منابع آبی جدیدی وارد مدار بهره برداری شد و لزوم مدیریت مصرف از سوی شهروندان نیز بسیار حائز اهمیت بود که با همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان، این امر میسر گردید و طی مصاحبه های متوالی ضمن آرامش بخشی به مردم و پخش پیام های آموزشی، بر مدیریت مصرف آب تأکید شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر اینکه با افزایش ظرفیت تولید به میزان ۷۲۰ لیتر در ثانیه، علیرغم میزان مصرف در سال جدید، مشکلی در تأمین آب وجود ندارد، تصریح کرد: همکاری موثر صدا و سیما در انتقال پیام های این شرکت منجر به اصلاح الگوی مصرف از سوی مردم شد و در نتیجه شرایط تأمین آب استان به وضعیت پایدار رسید.

سپس باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه طی ماه های گذشته برنامه های تولیدی صدا و سیما به مباحث آموزشی در خصوص مقابله با ویروس کرونا پرداخته، افزود:  با مردم شفاف و محکم صحبت کردیم و از آنان درخواست همکاری برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشتیم و مردم نیز همکاری خوبی داشتند.

وی در ادامه گفت: با توجه به لزوم شستشوی مداوم دست ها، شاهد مصرف قابل توجه آب بودیم، البته رسانه در کنار آبفا برای آموزش و فرهنگ سازی حضور دارد و همچنان مانند گذشته برای ارائه برنامه های آموزشی، سبک صحیح و درست زندگی و مدیریت مصرف آب، آماده هرگونه همکاری با شرکت آب و فاضلاب گیلان در سالجاری هستیم.

Share