در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم

۳ امتیاز خانگی پرید؛ تساوی شهرداری آستارا مقابل فولاد نوین اهواز

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هشتمین بازی خانگی در شانزدهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه یک بر یک در مقابل فولاد نوین اهواز یک امتیاز داخل خانه را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال شهرداری آستارا در هشتمین بازی خانگی در شانزدهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه یک بر یک مقابل تیم قدرتمند فولاد نوین اهواز یک امتیاز را کسب کرد.

این دیدار عصر یکشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا با حضور بیش از هفت هزار نفر ترتیب یافت و تیم گیلانی به یک امتیاز خانگی رسید، گل شهرداری را سعید دلاور در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند و شهرداری یک پنالتی را در دقایق پایانی دیدار از دست داد،

قضاوت این دیدار را مهدی جبرئیلی، فرید شرف، مرتضی باغبان، یاسر خانفام و ایرج امینی فر از استان آذربایجان غربی بر عهده داشتند.

برای شهرداری آستارا در این دیدار آیدین مسعودی، پویا عزیزپور، احمد آهی، سعید دلاور، امیر تیزرو، محمد آزادطلب، مجتبی رستمی، حسین آفرین زاد، ابراهیم بزرگی، مبین رضاپور و اشکان پارسا به میدان رفتند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم با ۱۶ بازی، هفت برد، ۵ مساوی و ۴ شکست، ۲۶ امتیازی شده و در جایگاه ششم ایستاد و در هفته هفدهم روز یکشنبه سیزدهم بهمن، مهمان تیم اترک بجنورد خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

Share