همزمان با هفته بسیج

دیدار بسیج رسانه شهرستان با خانواده تنها روحانی شهید آستارا

اعضای بسیج رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت هفته بسیج به همراه سرهنگ پاسدار فردین عباس زاده جانشین فرمانده سپاه شهرستان و ریاست بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهید محمد زاده دیدار کرده و به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای بسیج رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت هفته بسیج به همراه سرهنگ پاسدار فردین عباس زاده جانشین فرمانده سپاه شهرستان و ریاست بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهید محمد زاده دیدار کرده و به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

فردین عباس زاده در این دیدار با تاکید بر تکریم خانوادهای معظم شاهد و ایثارگران این خانواده ها را سرمایه های اجتماعی جامعه عنوان کرد.

وی ادامه داد: جامعه ایثارگران بویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا شهدا را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و گفت: تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی رییس بنیاد شهید شهرستان آستارا نیز در این دیدار دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست که وظیفه تک تک مسئولان است.

وی افزود: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان آستارا در این دیدار شهدا را بهترین الگو برای نسل امروز دانست و بیان کرد: شهدای والامقام کشورمان بهترین الگو برای فرزندان و نسل امروز و فردای ایران اسلامی هستند که باید با الگوگیری از راه و هدف شهدای والامقام بتوانیم جوانانی متدین و دین‌دار را در مملکت اسلامی تربیت کنیم.

آرش جوهری با اشاره به اقتدار امروز کشور در منطقه و جهان تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

جوهری افزود : امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

در پایان این دیدار جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج آستارا هدیه ای از جانب بسیج رسانه شهرستان را تقدیم پدر بزرگوار این شهید والا مقام تقدیم کرد.

طلبه علیرضا محمدزاده تنها روحانی شهید بندر آستارا سال ۱۳۶۲ در شهرستان سنندج استان کردستان بدست منافقان کوردل ترور به شهادت رسید که در گلزار شهدای آستارا خاکسپاری شد.

Share