رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان در دومین سالروز تأسیس این مرکز خبر داد

پاسخگویی به بیش از ۱۶۱ هزار تماس مردمی در مرکز ۱۲۲ گیلان

ناطقی در دومین سالروز تأسیس مرکز ۱۲۲ از پاسخگویی به ۱۶۱ هزار و ۵۳۲ تماس شهروندان در این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ این شرکت در دومین سالروز تأسیس مرکز ۱۲۲ از پاسخگویی به ۱۶۱ هزار و ۵۳۲ تماس شهروندان در این مرکز خبر داد.

حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان با اشاره به زمان بهره برداری از این مرکز اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ۱۴ مرداد سال ۱۳۹۶ افتتاح شد که متوسط تعداد تماس روزانه این مرکز طی دو سال ۲۲۱ تماس بوده است.

وی همچنین متوسط تعداد خدمات ارائه شده از طریق منوهای خودکار مرکز ۱۲۲ (IVR) را ۳۲۴ خدمت در روز اعلام کرد و گفت: پرداخت تلفنی قبوض، ارائه رقم کنتور درب بسته توسط شهروندان، دریافت قبوض جهت تسویه حساب و پرداخت تلفنی، دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات و ضبط پیام از خدمات ارائه شده این مرکز می باشد.

ناطقی خاطرنشان کرد: فروش انشعاب آب و فاضلاب بصورت تلفنی بصورت شبانه روزی در سطح استان، نظرسنجی از کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین ثبت حوادث  شامل: قطعی آب، کمبود و افت فشار آب، کدورت و رنگی شدن آب، بالازدن و گرفتگی فاضلاب، عدم توازن دریچه های فاضلاب، انشعابات غیرمجاز، گرفتگی و شکستگی کنتور، شکستگی لوله های آب و فاضلاب در داخل کوچه و خیابان از دیگر خدمات قابل ارائه در مرکز ۱۲۲ می باشد.

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان یادآور شد: سامانه پیامک ۲۰۰۰۰۱۵۲۲ نیز برای ثبت تمامی حوادث و خدمات مشترکین با شهروندان از زمان ثبت درخواست در مرکز ۱۲۲ تا پایان کار، همراهی خواهد نمود و این مرکز ۷ روز هفته و بصورت ۲۴ ساعته ارائه خدمات می نماید و تمامی مکالمات مرکز ۱۲۲ جهت آموزش کارشناسان پاسخگو و پیگیریهای بعدی ثبت و ضبط می گردد.

وی در ادامه افزود: تماسهای پاسخ داده شده در مرکز ۱۲۲ از تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ تا دومین سالروز تأسیس این مرکز ۱۶۱۵۳۲ مورد بوده است و تعداد فروش انشعاب غیرحضوری از یازدهم شهریور ۹۶ تاکنون ۲۱۱۲۲ فقره و تعداد پرداخت تلفنی قبوض طی این دو سال ۱۹۶۹۴۹ قبض بوده است.

ناطقی در پایان یادآور شد: درگاههای ورودی مرکز ۱۲۲ علاوه بر تماس توسط شهروندان شامل : پرتال شرکت به آدرس www.abfa-guilan.ir ، سامانه پیامک، محیطهای اجتماعی، مکاتبات انجام شده در مراجعات و ملاقات مردمی به مدیرعامل، معاونین و مدیران ، میز خدمت و پیشخوان دولت است.

گفتنی است مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در هفته دولت سال ۱۳۹۷ با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد افتتاح رسمی قرار گرفت.

Share