نماینده مردم رودسر و املش در مجلس خبر داد:

افتتاح کمربندی املش به شلمان در صورت تأمین اعتبار سال آینده

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازمه و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان گیلان پروژه کمربندی املش به شلمان در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، اسدالله عباسی اظهار داشت: قسمت‌های باقیمانده از پروژه کمربندی املش به شلمان در صورت تأمین و تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت و همپوشانی همزمان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس مساعدت و همکاری متقابل دستگاه‌های اجرایی جهت رفع موانع پروژه راه‌سازی املش به شلمان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: کمبود مصالح یکی از مشکلات این پروژه بود که با پیگیری‌های انجام شده برطرف شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس به تخریب پل کیازنیک املش در جریان وقوع سیلاب چند ماه گذشته شرق گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: بر اساس رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که اخیراً انجام شد پیمانکار ساخت این پل ارتباطی مشخص شده است و به زودی نیز کار خود را آغاز می‌کند.

عباسی با بیان اینکه شهرداری مسئول اجرای عملیات ساخت مسیر کنارگذر حد فاصل پل کیازنیک تا سه راهی حاجی‌آباد است بیان داشت: در حال حاضر اقداماتی در این راستا انجام شده بنده نیز سعی دارم از محل منابع ملی اعتباراتی را برای اجرای این طرح جذب کنم.

وی تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تردد مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروز را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: امیدواریم با رفع برخی از موانع موجود روند ساخت کمربندی املش به شلمان با سرعت بیشتری همراه شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ناتمام مانده بسیاری از پروژه‌های عمرانی در سطح کشور را چالش مهم دولت در سال آینده دانست و عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از طرح‌های عمرانی به علت کمبود اعتبارات متوقع شده و عملاً کار خاصی برای اجرا و تکمیل آن‌ها انجام نمی‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس جذب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت واگذاری و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام را ضروری خواند و گفت: این پیشنهاد از سوی مجلس به دولت داده شده است بنابراین امیدواریم تحولی در این زمینه ایجاد شود.

Share