نماینده مردم رودسر و املش

عباسی: شاخص‌های اقتصادی گیلان امیدبخش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت دو سال گذشته شاخص‌های اقتصادی گیلان امیدبخش است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت دو سال گذشته شاخص‌های اقتصادی گیلان امیدبخش است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
abasi2016-06-16_11-51-25
اسدالله عباسی با تأکید بر کاهش نرخ بیکاری در گیلان اظهار کرد: فضای بهبود کسب و کار در استان را باید رونق دهیم.

وی شاخص‌های اقتصادی گیلان در مدت دو سال گذشته را امیدبخش توصیف کرد و افزود: امیدواریم روند مذکور ادامه پیدا کند.

نماینده مجمع نمایندگان گیلان در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه بین فرصت‌های شغلی و شغل‌های ایجاد شده باید تفکیک قائل شد، تصریح کرد: اگر از رکود خارج شویم فرصت‌های شغلی ایجاد می‌شود.

عباسی، بیکاری در گیلان با استان‌های دیگر را متفاوت خواند و بیان کرد: بیکاری فصلی در استان وجود دارد و بخشی از افراد شناور و معلق هستند.

وی به وجود بیکاری پنهان در گیلان اشاره کرد و گفت: مشکلات اجتماعی برای گروه مذکور ایجاد می‌شود و باید تلاش کنیم تسهیلات مشاغل خانگی در استان افزایش پبدا کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فعالیت‌های پیمانکاری در شرکت مخابرات گیلان، خاطرنشان کرد: قراردادهای پیمانکاران شرکت مذکور با کارکنان با قانون مغایرت دارد و باید اصلاح شود.

tel final1

Share