رئیس مجمع نمایندگان گیلان در نشست شورای اداری استان:

ارتباط نمایندگان گیلان با مجموعه دولت موجب تعالی استان شده است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در نشست شورای اداری استان گفت: ارتباط نمایندگان گیلان با مجموعه دولت موجب تعالی استان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری، نورانی، شهدای کارمند و ترور گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: با مدیریت دکتر لاریجانی و با توجه به اینکه مجلس از سلیقه‌های مختلف سیاسی و ادیان متفاوت تشکیل‌شده نمایندگان با آرامش کامل در حال پیگیری مطالبات مردم و قانون‌گذاری هستند.

وی بابیان اینکه استان گیلان، دیار کوچک جنگی اسوه مبارزه، استقامت و دلاورمردی است، افزود: گیلان دیار ۸ هزار شهید والامقام است که توانسته از کیان اسلام، قرآن و انقلاب دفاع کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی به خدمات ارزنده شهید انصاری و معاونش در دوران تصدی در استانداری اشاره کرد و گفت: استاندار شهید گیلان توانست در عمر کوتاه خود الگویی برای تمامی مدیران گیلان باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اعلام اینکه گیلان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی دارد، گفت: توفیقات گیلان در بخش کشاورزی، صنعت، اقتصاد دریا و منابع انسانی از استعدادهای خوب استان است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ارتباط نمایندگان گیلان با مجموعه دولت را موجب تعالی استان برشمرد و گفت: ارتباطی که بین مجمع نمایندگان و دولت در گیلان وجود دارد بسیار خوب است که موجب تعالی و توسعه استان می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به جلسه مجمع نمایندگان گیلان اشاره کرد و گفت: مصوباتی در جلسه مذکور  تصویب شد که به ابلاغ و اطلاع دولت و وزرای کابینه رسیده است.

در ادامه، عباسی مقررات و مصوبات جلسه مجمع نمایندگان گیلان با رئیس مجلس را به سمع و نظر اعضای شورای اداری استان رساند.

 

Share