فرماندار آستارا در خطبه پیش نماز جمعه:

یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های انقلاب روی کار آمدن مدیران عاشق خدمت به مردم است

یونس رنجکش اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های انقلاب اسلامی روی کار آمدن مدیران انقلابی و عاشقان خدمت به مردم است که تمام تلاش خود را برای مردمی که خود از آن بودند انجام می‌دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با آغاز هفته دولت گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدا در مزار شهدای شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

روسای دستگاههای اجرایی با حضور در مزار شهدای این شهرستان با آرمان های شهدا تجدید بیعت کرده و در حاشیه این مراسم رژه خودرویی تاکسیرانی این شهرستان با حضور ۴۰ خودرو و سرویس رایگان به مصلای نماز جمعه انجام شد.

فرماندار آستارا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته دولت گفت: با برنامه‌ریزی‌های مدون دولت تدبیر و امید و برای دستیابی به چشم انداز توسعه کشور تمام تلاش ها در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام میگیرد.

رنجکش ادامه داد: اگرچه این ملت در طول تاریخ مشکلات و رنج های مضاعفی را تحمل کرده ولی همواره برای ایستادگی کشور اسلامی ایران جانفشانی ها کرده‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های انقلاب روی کار آمدن مدیران عاشق خدمت به مردم است

رنجکش با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های انقلاب اسلامی روی کار آمدن مدیران انقلابی و عاشقان خدمت به مردم است که تمام تلاش خود را برای مردمی که خود از آن بودند انجام می‌دهند، افزود: دشمن با ترور سرمایه‌های ملی و منابع انسانی ارزشمند ما به ویژه در سال‌های اول انقلاب میخواست ضربه محکمی به اتقلاب بزند و سبب براندازی نظام اسلامی شود.

وی همچنین ادامه داد: حادثه هفتم تیرماه شهادت شهید بهشتی و یاران با وفای انقلاب اسلامی، ترور مقام معظم رهبری در ششم تیرماه و ترور آیت الله هاشمی رفسنجانی از اهداف پلید دشمنان کوردل بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به مقاومت همیشگی مردم گفت: از اول انقلاب تاکنون ملت ایران درگیر رنج و مشقت های زیادی بودند که دشمنان و استکبار به آنان تحمیل کردند و امروز هم با درگیر کردن جنگ اقتصادی سعی در ایجاد مشکلات بیشتر برای مردم دارند ولی نمی دانند که در دهه ۶۰ هم ما درگیر جنگ نظامی و هم اقتصادی بودیم و آن چیزی که ما را بر مشکلات فائق آورد انسجام و همبستگی و وحدت ملی بود که با اتحاد مدیران انقلابی و ملت همیشه در صحنه با شعار وحدت در مقابل تلاش کور دشمنان ایستادند.

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته آستارا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز دشمن با ابزار ارتباط جمعی سعی در جدا سازی مردم از حکومت دارند و ما نباید اجازه بهره برداری دشمن و ایجاد تفرقه افکنی را به آنان بدهیم.

وی افزود: همه ما در قبال این امر مسئول بوده و همه باید در کنار هم زیر چتر جمهوری اسلامی ایران در راستای آرمان‌های مقدس انقلاب حرکت کنیم و در مقابل دشمن بایستیم.

انجام ۶۴۷ پروژه عمرانی ۳۱۳ میلیارد تومانی توسط دولت دهم و یازدهم در آستارا

به گزارش دیارمیرزا فرماندار آستارا با اشاره به عملکرد دولت دهم و یازدهم گفت: ۶۴۷ پروژه با اعتبار ۳۱۳ میلیارد تومانی در این پنج و نیم سال در شهرستان آستارا و عملیاتی و اجرایی شده که در مقایسه با گذشته نشان دهنده یک روند صعودی توسعه یافته است.

رنجکش گفت: در حدود دو سال اخیر حضور بنده در شهرستان آستارا ۲۲۱ پروژه با اعتبار ۸۷ میلیارد تومانی عملیاتی و اجرایی شده و در هفته‌های دولت سال گذشته و سال جاری مجموعاً ۱۷۱ پروژه با اعتبار ۵۷ میلیارد تومانی در سطوح ملی و محلی عملیاتی و اجرایی شده و شاهد اتفاقات خوبی به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها و حوزه آبرسانی هستیم و انشالله با پیگیری در حوزه گردشگری و پروژه راه آهن هم از ظرفیت‌های شهرستان آستارا استفاده کامل می بریم.

انتخاب ۹۰ درصد مدیران آستارا از میان جوانان بومی

رنجکش در پایان با اشاره به اینکه اولویت بنده در این دو سال مدیریت خود در آستارا انتخاب مدیران بومی بود، اظهار کرد: قریب به ۹۰ درصد مدیران این شهرستان برای اولین بار بومی هستند و بنده معاونان و بخشدار خود را هم از مدیران این شهرستان انتخاب کردم تا توسعه شهرستان را با فرزندان این دیار انجام می‌دهیم.

Share