استاندار گیلان تاکید کرد

افتتاح هفت پروژه بندری در انزلی | اولویت با پروژه‌های اقتصادی و عمرانی است

در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان هفت پروژه بندری شهرستان بندرانزلی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور دکتر مصطفی سالاری در شهرستان بندرانزلی هفت پروژه اجراء شده توسط اداره کل بنادر و دیانوردی استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

 دکتر “مصطفی سالاری” استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت مجتمع بندری انزلی، عنوان کرد: مشخص است که اولویت پروژه‌های امسال ما در استان با پروژه‌های اقتصادی و عمرانی است که منجر به توسعه اشتغال گیلان می شوند.

وی افزود: مبحث توجه به ورزش نیز برای ارتقای سلامت و نشاط استان برای ما جدی است و شهرستان بندرانزلی و استان گیلان استعدادهای زیادی در زمینه‌های مختلف ورزشی دارد.

سالاری با بیان اینکه احداث انبارهای جدید که امروز مورد افتتاح قرار گرفتند، موجب افزایش ۶۷ درصدی انبارهای این شهرستان شد، بیان داشت: انزلی نیاز جدی به انبارهای جدید داشت و راه اندازی این انبارها موجب رونق تجارت و صادرات بندر می شود.

استاندار گیلان رویکرد و اولویت امسال در استان را اجرای طرحهای اقتصادی و عمرانی دانست و گفت: نسبت به سال گذشته از جهش بسیار خوبی برخوردار هستیم و در حال حاضر پروژه‌های خوب اقتصادی و عمرانی در دست کار داریم، که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند و با افتتاح این پروژه‌ها افزایش آماری خوبی را در بحث اشتغال خواهیم داشت.

گفتنی است پروژه‌های افتتاح شده شامل احداث پنج انبار پنج هزار مترمربعی و یک انبار ۴ هزار مترمربعی برای برای ذخیره سازی غلات و نیز بازسازی بزرگترین استخر استاندارد استان گیلان می‌باشد.

برای اجرای این پروژه‌ها ۱۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و برای ۱۲۵ نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل کرده است.

Share