پس از دو روز رقابت؛

قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور مشخص شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا گفت: تیم‌های «سرخابی» گلستان، «احیای سلامت» تهران و «املاک پیمان» چابکسر با غلبه بر حریفان خود به ترتیب در جایگاه‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا گفت: تیم «سرخابی» گلستان با غلیه بر تیم «احیای سلامت» تهران قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور در طرح سالم‌سازی سفیر امید شهرستان آستارا شد.

وحید خاصی‌پور در مراسم اختتامیه مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور در طرح سالم‌سازی سفیر امید این شهرستان اظهار کرد: این مسابقات تحت‌عنوان «یادواره شهدای کارگر» به مدت دو روز با حضور هشت تیم در قالب دو گروه چهار تیمی برگزار شد.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور را ۱۶ ورزشکار از استان‌های گیلان، قزوین، تهران، کرمان، خوزستان، لرستان و اردبیل دانست و گفت: تیم‌های «سرخابی» گلستان، «احیای سلامت» تهران و «املاک پیمان» چابکسر با غلبه بر حریفان خود به ترتیب در جایگاه‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

به‌گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در دوره گذشته مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور که در بندر خمیر استان هرمزگان برگزار شده بود تیم‌های سیمان هرمزگان، بتای هرمزگان و سرخابی گلستان با غلبه بر حریفان خود به ترتیب در جایگاه‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است آستارا برای نخستین بار میزبان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور است.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.

Share