مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

جریمه یک میلیارد تومانی شرکتی در انزلی به علت قاچاق کالا

رضا قشلاقی با بیان اینکه یک شرکت حق العمل کار در بندر انزلی به دلیل افزودن کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در یک محموله قانونی به تعزیرات حکومتی احضار شد، افزود: متهمین پرونده به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ممانعت از فعالیت شرکت به مدت یک سال محکوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا قشلاقی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: یک شرکت حق العمل کار در بندر انزلی به دلیل افزودن کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در یک محموله قانونی به تعزیرات حکومتی احضار شد.

وی افزود: این محموله شامل انواع دکمه پلاستیکی و راکت بدمینتون با ارزش ۱.۵ میلیارد ریال به گمرک اعلام شد اما مقادیر زیادی توپ اسفنجی و پلاستیکی، طناب ورزشی، تفنگ آبپاش، ساعت بچه گانه و ست جاکلیدی لیزری با ارزش ۶ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال به صورت غیرقانونی همراه محموله مذکور وارد کشور شده بود که با هوشیاری ماموران گمرک کشف و پس از رسیدگی در تعزیرات حکومتی به نفع دولت ضبط شد.

قشلاقی تصریح کرد: متهمین پرونده به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ممانعت از فعالیت شرکت به مدت یک سال محکوم شدند.

Share