نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر

تالش مانند سیستان و بلوچستان محروم است | فتنه‌های دیگری پیش رو داریم

شکری شهرستان تالش را همچون سیستان و بلوچستان یک منطقه محروم ذکر کرد و خطاب به مدیران ادارات دولتی گفت: وقتی مدیرعامل و مدیرکل شما قانون را رعایت نمی کنند باید نماینده و فرماندار دست شما را بگیرند؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار تالش در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: ۵۱ درصد اعتبارات مصوب سال ۱۳۹۶ تاکنون تخصیص یافته که سهم نفت و گاز، ماده ۴۷ و ۱۸۰ هر کدام ۳۹، ۲۹ و ۵۱ درصد بوده است.

سیدعیسی مهدوی از وجود ۳۱۴ پروژه عمرانی ناتمام موجود سخن گفت و افزود: تا پایان امسال پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد.

وی بودجه سال جاری را بیش از ۴۴ میلیارد تومان ذکر کرد و با اشاره به رشد ۲۸ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۵ اظهار کرد: ارزش پروژه های درخواست شده ۱۳۰ میلیارد تومان است.

فتنه‌های دیگری پیش رو داریم

نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ٨ و ۹ دی ماه را از افتخارات انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: دشمن برای آن ۱۰ سال زمان صرف کرد و میلیاردها تومان هزینه نموده است.

وی تصریح کرد: چنانچه تاریخ اسلام را مطالعه کنیم درمی یابیم امامان شیعه، نه به دست کفار بلکه به دست مسلمانانی که یاد خدا را فراموش کرده بودند شهید شدند.

محمود شکری همچنین گفت: دشمن در ٨ دی قصد داشت تا توسط ایرانیان بی بصیرت، انقلابی‌های بی بصیرت دیروزی و ضد انقلاب فتنه گر امروزی نظام را سرنگون کند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دشمن همان دشمن است و فتنه‌های دیگری پیش رو داریم که به فرموده قرآن مبارزه حزب الله و حزب شیطان، که هر لحظه دست به توطئه میزند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی رمز پیروزی در مقابل فتنه را همچون جنگ تحمیلی پیروی از ولایت فقیه بیان کرد و تحریم و جنگ اقتصادی را یک فرصت طلایی مانند جنگ تحمیلی خواند.

اینکه من نمی‌توانم و مشکل را منتقل نمی‌کنم معنا ندارد

شکری با بیان مشکلات موجود در بخشهای اقتصادی کشور گفت: دشمن مانع جذب سرمایه خارجی می‌شود و منابع داخلی نیز به نحو مطلوب مصرف نمی‌گردد.

نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر با انتقاد از اظهارات نماینده سازمان برنامه و بودجه در این جلسه تصریح نمود: در حد خودت حرف بزن. به عنوان کارشناس باید نظرات و مشکلات را به سازمان خود منتقل کنید. گفتن اینکه من نمی‌توانم و مشکل را منتقل نمی‌کنم معنا ندارد. شما باید مشکلات شهرستان را به سازمان برنامه و بودجه منتقل کنید.

سال ۹۷ را باید با آرامش بگذرانیم

به گزارش دیارمیرزا، شکری در بخش دیگری از سخنانش گفت: صراحتا می‌گویم که ما در شرایط جنگی هستیم و در عین حال منابع ما کم نیست و از نظر دریافت پول نقد ۲٨ درصد رشد داشته ایم و نباید مشکل نقدینگی داشته باشیم.

وی از عملکرد دولت و سند بودجه انتقاد کرد و گفت: طبق قانون دولت باید کوچک و هزینه‌ها کاهش یابد اما بیشتر بودجه به هزینه جاری و دستمزد اختصاص یافته که هر کدام، ۲۲٨ و ۲۲۶ هزار میلیارد تومان خرج روی روی دست دولت گذاشته است.

نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر خاطر نشان کرد: افزایش هزینه های دولت پنهانی و بدون اطلاع عموم صورت گرفته است که اگر هر سال ۱۰ درصد کاهش هزینه انجام میشد در وضعیت فعلی نبودیم.

شکری تاکید کرد: باید اتحاد و همدلی داشته باشیم، اینکه در ظاهر چیزی بگوییم و عمل ما چیز دیگری باشد عین نفاق است.

وی به سخنان رییس جمهور اشاره کرد و گفت: سال ۹۷ را باید با آرامش بگذرانیم و افزایش قیمت حاملهای انرژی به معنی نیاز دولت به منابع مالی است که با نظر کارشناسی مجلس محقق خواهد شد. ملتهب کردن جامعه کار خوبی نیست و دشمنان از این مورد سو استفاده می کنند.

شکری در ادامه از نبود پول نقد و ارائه اسناد خزانه با سر رسید یکساله به پیمانکار و کارگران گلایه کرد و افزود: امروز ادارات پول ندارند و از پیمانکار تقاضای خرید رایانه، لپ تاب و تامین هزینه‌های خود را می‌کنند.

تالش مانند سیستان و بلوچستان محروم است

وی شهرستان تالش را همچون سیستان و بلوچستان یک منطقه محروم ذکر کرد و خطاب به مدیران ادارات دولتی گفت: وقتی مدیرعامل و مدیرکل شما قانون را رعایت نمی کنند باید نماینده و فرماندار دست شما را بگیرند؟ این روش در شهرستان جواب نمی‌دهد و باید در مقابل مدیر بالادست بایستید. شما با مردم سروکار دارید و فردا مردم آنجا می ریزند. البته مدیران مقصر نیستند و اگر اعتراض کنند از اینجا به آنجا می فرستند.

شکری از عدم تخصیص بودجه در ۱۰ ماه گذشته به شدت انتقاد کرد و گفت: زمان یکسال را از دست دادیم و با آغاز اسفند همه دنبال کار خود و خرید عید می‌روند.

Share