امیر احمدی فرد در گفتگو با دیارمیرزا

شهردار انزلی از بین ۷ گزینه‌ای که برنامه ارائه دادند انتخاب می‎شود

رئیس شورای شهر انزلی گفت: بر اساس وعده هایی که به مردم داده ایم شهردار بندرانزلی از بین ۷ گزینه ای که برنامه های خود را ارائه داده اند انتخاب خواهد شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر احمدی فرد رئیس شورای شهر بندرانزلی در گفتگو با دیارمیرزا درباره تاخیر صورت گرفته در راستای انتخاب شهردار انزلی گفت: کاهش تعداد اعضای شورای شهر از یازده نفر به هفت نفر موجب وزین شدن اعضای شورا شده و عدم حضور حتی یکنفر از وزن شورا می کاهد و لذا با توجه به اینکه یکی از اعضای شورا روز ۱۲ شهریور در مشهد مقدس حضور داشتند ما نتوانستیم جلسه انتخاب شهردار را برگزار کنیم و این جلسه مهم به روز چهارشنبه ۲۲ شهریور موکول شده است.

وی در خصوص اینکه آیا سرپرست کنونی جزء کاندیداهای شهردار شدن می‌باشد گفت: مهندس رضواندل در زمان سرپرستی تمام تلاش خود را برای پیشبرد بهتر امور انجام داد و ما قدردان تلاش های ایشان هستیم اما بر اساس وعده هایی که به مردم داده ایم شهردار بندرانزلی از بین ۷ گزینه ای که برنامه های خود را ارائه داده اند انتخاب خواهد شد.

احمدی فرد در خصوص گزینه نهایی شهرداری اظهار کرد: همانطور که در فراخوان اعلام کردیم تجربه و تخصص از مهمترین معیارهای ما برای انتخاب شهردار خواهد بود و شهر ما طاقت آزمون و خطای دوباره را نخواهد داشت و گام اول را باید با انتخاب یک مدیر با تجربه و متخصص محکم و درست برداریم.

رئیس شورای شهر بندرانزلی در خصوص دو دیدگاه شهردار با تجربه و سنتی و شهردار مدرنیته و آکادمیک گفت: شهردار مجری برنامه های شوراست و ابتدا باید دیدگاه سنتی را از تفکرات شورای شهر دور کنیم و اگر ما بتوانیم با استفاده از نخبگان شهری، برنامه ریزی اصولی داشته باشیم و سیاست ها و راهبردهای مدرنیته مدیریت شهری را به درستی تعریف کنیم، انتخاب یک مدیر باتجربه برای اجرای بهتر برنامه ها یک حسن خواهد بود و اگر ما یک مدیر آکادمیک در راس اداره شهر قرار دهیم اما افکار خودمان و پرسنل زیر مجموعه به روز نباشد قطعا مدیر شهری با چالش های زیادی مواجه خواهد شد و بجای حرکت رو به جلو ، درجا خواهیم زد و فرصت خدمت به مردم را از دست خواهیم داد.

وی ادامه داد: اما درصورت انتخاب مدیر جوان و متخصص باید حداقل یک فرصت چهار ساله برای اجرای برنامه های ساختاری را به ایشان بدهیم و اعضای شورای شهر باید به مدیر جوان اعتماد کنند تا این اصلاح ساختاری که غالبا بلندمدت هستند به سرانجام برسد.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share