شهردار انزلی در جلسه علنی شورای شهر

در یک سال اخیر چندین نفر از بدنه شهرداری اخراج و یا در پست های دیگر جا به جا شده اند/نمی توانید یک کارگر را پیدا کنید که بگوید حقوق و اضافه کار خود را دریافت نکرده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پورشعبان با بیان اینکه در امور مدیریتی برخورد شهرداری با متخلفان به گونه های مختلف است تصریح کرد: در یک سال اخیر چندین نفر از بدنه شهرداری اخراج و یا در پست های دیگر جا به جا شده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رضا پورشعبان در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر انزلی با بیان اینکه در امور مدیریتی برخورد شهرداری با متخلفان به گونه های مختلف است تصریح کرد: در یک سال اخیر چندین نفر از بدنه شهرداری اخراج و یا در پست های دیگر جا به جا شده اند.

DSC_0076به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ،شهردار این شهر  در جلسه علنی شورای شهر  ابتدا با تبریک هفته شورا ها روز کارگر و هفته معلم اظهار کرد: سال ۹۴ مشکلات مالی زیادی داشتیم و شاید آنطور که باید و شاید نتوانستیم از کارگران مجموعه شهرداری که به حق هسته مهم و تاثیر گذاری در شهرداری هستند تقدیر به عمل آوریم و امیدواریم که سال ۹۵ برای ما سالی پر بارتر همراه با مشکلات کمتر باشد تا بتوانیم زحمات این قشر تاثیر گذار را جبران نماییم.

پورشعبان در ادامه خاطر نشان کرد: اعتقاد ما بر این است که در صورت عملی شدن امور زیربنایی که از دو سال پیش آغاز گرددیده است، بسیاری از دغدغه های ما در مجموعه مدیریت شهری رفع خواهد شد.

شهردار انزلی با بیان اینکه در امور مدیریتی برخورد شهرداری با متخلفان به گونه های مختلف است تصریح کرد: در یک سال اخیر چندین نفر از بدنه شهرداری اخراج و یا در پست های دیگر جا به جا شده اند.

رضا پورشعبان اظهارداشت: تا چند ماه گذشته سازمان اتوبوسرانی در ساختمان کوچکی مستقر بود اما با پیگیری های مداوم و با کمترین هزینه این سازمان صاحب فضایی مناسب شده است .

DSC_0113وی در ادامه افزود: ساختمان مدیریت و برنامه ریزی شهری به تازگی راه اندازی شده است و ساختمان سازمان آتش نشانی بندرانزلی در خیابان نواب با نیروهای امانی در حال ساخت می باشد و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید همچنین ساختمان کشتارگاه سابق در حال احیا می باشد که تا هفته دولت فاز اول آن به بهره برداری میرسد و تمام این اتفاقات مثبت و بزرگ در سالی که ما با بحران مالی رو به رو بوده ایم به وقوع پیوسته است است.

پورشعبان در پاسخ به سوال مه سیما نصیری مبنی بر اینکه آیا بهتر نیست شهرداری به جای مخارج از این دست ابتدا به نیروهای انسانی خود توجه نماید و حق و حقوق آنان را پرداخت کند؛ گفت: در این مدتی که ما تا این حد درگیر بودیم هم حتی نمی توانید یک کارگر را پیدا کنید که بگوید حقوق و اضافه کار خود را دریافت نکرده است شاید در برخی مواقع تاخیر هایی باشد اما در هر صورت حقوق و مزایا را پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: هیچکس نپرسید که دو ماه است شرکت ظریف کاران رفته است و ما به چه ریسکی حقوق کارگران را پرداخت میکنیم هیچ شهرداری این موضوع را تحمل نمی کرد اما به خاطر حق کارگران این کار را با تمام مشکلاتش انجام دادیم.

در ادامه باقر زاده مسئول امور مالی شهرداری در خصوص تفریغ بودجه شورای شهر انزلی گفت: بودجه پیشنهادی شورا سه میلیارد و سیصد میلیون ریال بود که تغییر و تحول در حقوق و مزایای شهردار منجر به تنظیم متمم بودجه شورا و رسیدن این مبلغ به چهار میلیارد و هفتصد میلیون ریال شد.

باقرزاده در ادامه خاطر نشان کرد: در فصل اول عملکرد پرسنلی، حدود سی و یک میلیون ریال عملکرد داشتیم، در بخش هزینه های اداری حدود شصت و پنج میلیارد ریال در بخش هزینه های سرمایه ای یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار ریال و در بخش هزینه های بیمه ای وتعهدی یک میلیارد و پانصد و چهل میلیون ریال هزینه انجام شده است که جمعا حدود چهار میلیارد و هشتصد میلیون هزینه عملکرد شورای شهر بندرانزلی می باشد.

حسن خسته بند -غلامعلی جعفرزاده

tel final1

Share