شکری در مراسم جشن انقلاب بخش اسالم تالش

انتصاب مهدوی یک لطف الهی است | بیمارستان تالش هفته دولت افتتاح می شود

شکری گفت: مبلغ ۶ میلیارد تومان از سوی وزیر بهداشت برای تکمیل بیمارستان شهرستان تالش اختصاص پیدا کرده است و در هفته دولت سال ۱۳۹۶ شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری، نماینده شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۱۶ بهمن در پنجمین روز از دهه فجر در مراسم جشن انقلاب بخش اسالم تالش که در تالار توبا روستای لمر سفلی برگزار شد گفت: خدواند به ملت ایران لطف بزرگی عنایت کرد که همان امام خمینی (ره) است.

وی تصریح کرد: امام راحل در تمام دوران قرآن را به خوبی آموخت و آن را در زندگی خود بکار بست و بدان عمل کرد که همان فرق ایشان با تمام انقلابی های دوران است.

شکری در تبیین شخصیت ایشان متذکر شد: بنیانگذار انقلاب اسلامی همان روش پیامبر اسلام را بهکار بست و درطول تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصوم کمتر کسی مانند ایشان به دستورات کتاب وحی اقدام کرده است.

نماینده تالش با مقایسه شرایط عصر حاضر و دوران رسول اکرم(ص) گفت: در زمان پیامبر گرامی اسلام نیز شیاطین تلاش کردند تا مردم از حقایق آگاه نشوند ولی این انسان پاک تمام عمر خود را صرف اسلام کرد.

وی اضافه کرد: امروز شیاطین همچون صدر اسلام حضور دارد و شیاطین زمان با ریاست و سردمداری آمریکای جنایتکار در مقابل صداقت و اسلام ناب محمدی ایستاده است.

شکری مردم ایران را بهتر از زمان پیامبر توصیف کرد و گفت: مقایسه میان شرایط اسلام شناسی و قبل و بعد از انقلاب نشان می دهد که اکنون وضعیت متحول شده و خدمات شایانی صورت گرفته است.

مسوولان در دسترس هستند

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بیاییم شرایط حاضر را به نسل حاضر گوشزد کنیم تا برکات نظام اسلامی برای نسل نو مشخص شود.

وی افزود: پیش از انقلاب مردم برای دیدار با مقام هایی همچون نماینده مجلس، فرماندار و بخشدار باید مدت زمانی در حدود ۶ تا ۹ ماه به انتظار می نشستند و در میدان اصلی شهر تالش در بدترین شرایط هوا تجمع می کردند تا یک مقام دولتی یا نماینده مجلس را برای ساعتی از فاصله نه چندان نزدیک مشاهده کنند اما در عصر انقلاب مسوولان در دسترس همگان هستند.

نماینده تالش بازدید از روستاها، عمران و آبادانی انجام شده را از برکات دهه فجر بیان کرد که تا پیش از انقلاب تصور آن هم ممکن نبود.

محمود شکری تصریح کرد: مردم شریف ترین، بهترین، پاک ترین و شریف ترین انسانها را انتخاب می کنند و هر فردی که برخلاف مسوولیت انقلابی خود عمل کند هم از راه حق منحرف شده و به مردم خیانت کرده  و خود را در جهنم انداخته است.

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا در طول ۳۸ سال گذشته گفت: این کشور با تمام ترفندها و تلاشهای خود در مقابل انقلاب شکست خورده و به عقیده بسیاری روزی از هم خواهد پاشید.

نماینده مجلس اظهار کرد: امروز مقام عظمای ولایت فقیه همچون امام راحل با استکبار در حال نبرد است و اگر مصلحت باشد خداوند از عمر من کم کرده و به عمر ایشان اضافه کند.

ضعف مسوولینی که فریب دنیا را می‎خورند خطرناک تر از آمریکاست

نماینده تالش به یک خطر بزرگ پس از ۳۸ سال برای انقلاب اشاره کرد و متذکر شد: ضعف مسوولینی که فریب دنیا را خورده و با ضعف ایمان از مسیر حق خارج شوند خطرناک تر از آمریکا است.

وی در همین مورد افزود: این افراد از مسیر انقلاب خارج شده و مردم را به زحمت می اندازند.

شکری تاکید کرد: غفلت از مردم، تهدید اسلام و نظام اسلامی ایران است که باید جدی گرفته شود.

انتصاب مهدوی یک لطف الهی است

شکری در سخنان خود از محمدعلی نجفی استاندار برای انتصاب مهدوی به فرمانداری تالش قدردانی کرد و گفت: من در مورد فرماندار پیشین نظری نمی دهم ولی اگر به مردم خدمت کرده باشد خداوند به او اجر و چنانچه خدمت نکرده باشد خدواند به او زجر دهد.

نماینده تالش انتصاب سید عیسی مهدوی را یک نعمت و لطف الهی برای مردم تالش خواند و گفت: سید بزرگوار فردی کاردان، مردم دار و پاک است که اخلاق ایشان در عرصه سیاست گیلان مثال زدنی است.

حل مشکل آبرسانی تنها به دست مهدوی حل شدنی است

به گزارش دیارمیرزا محمود شکری در ادامه گفت: مشکل آب شرب مردم در منطقه حاصل تفکر نادرست است و ربطی به آمریکا ندارد.

وی به افتتاح آبرسانی روستای آلالان اسالم اشاره کرد و گفت: هفته دولت سال گذشته طرح آبرسانی این روستا با دست من افتتاح شد در حالی که مردم آلالان هنوز هم آب شرب بهداشتی ندارند و من هم فریب این فرد را خورده و اکنون بابت این موضوع دغدعه مند هستم و از شرم در این روستا حضور پیدا نمی کنم.

نماینده تالش خطاب به مهدوی گفت: حل مشکل آبرسانی که یک معضل ۲۰ ساله و حاصل تفکر نادرست در سو استفاده از فرصت مسوولیت است تنها با دست سید بزرگواری چون شما حل شدنی است.

وی در این مورد گفت: متاسفانه از لوله ۶۰ ایجنچی لوله های ۹۰ اینچی استفاده شده و نامرغوب بودن جنس لوله نیز موجب شکستگی و پوسیدگی آن شده است.

شکری مقابله با این طرز فکر نادرست را تقاضای مردم ایران خواند که در سال ۱۳۵۷ با سیلی طاغوت و طاغوتیان را از صخنه خارج کردند و هم اکنون نیز تلاش خواهیم کرد تا افراد این چنینی را برای همیشه از کشور بیرون کنیم.

بیمارستان تالش هفته دولت افتتاح می شود

شکری در تشریح عملکرد خود گفت: زمانی در تالش نماینده شدم که تنها ۳۵ درصد از روستاها گازرسانی شده بود اما با پیگیری این مقدار به بیش از ۹۰ درصد رسیده است که مقداری از آن در دولت پیشین و بیشتر آن در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.

وی وعده داد با عملی بسته اشتغال مشکل تعداد زیادی از افراد بیکار در منطقه حل شود.

شکری یک خبر خوب هم برای مردم تالش داشت و گفت: مبلغ ۶ میلیارد تومان از سوی وزیر بهداشت برای تکمیل بیمارستان شهرستان تالش اختصاص پیدا کرده است و در هفته دولت سال ۱۳۹۶ شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

 

Share